handdator

Visa fullständig version : Fyra nya kanaler.



BBfordson
2005-07-05, 13:57
VIASAT ADDERAR FYRA TV-KANALER TILL BETAL-TV UTBUD
Viasat tillkännagav idag att bolaget adderar fyra nya TV-kanaler till sitt premiumutbud för betal-TV i Norden och Baltikum, utan extra kostnad för abonnenterna. Viasat har slutit avtal med E! Entertainment Television, Disney och Turner för att inkludera de nya kanalerna E! Entertainment Television, Toon Disney, Cartoon Network och TCM i sitt premiumutbud. Viasat tillkännagav idag även att man har förlängt avtalet för CNN International för distribution av kanalen i ytterligare tre år. :D :D :D

Läs hela artikeln här: http://www.viasat.se/index.phtml?page_type=document&document=64441

peter57
2005-07-05, 17:51
om man vill ha flest barn-kannaler är fortfarande canal-digital skarpast...

BBfordson
2005-07-05, 20:08
om man vill ha flest barn-kannaler är fortfarande canal-digital skarpast...

Vad har dom som inte viasat har efter detta?

LancelotSweden
2005-07-05, 20:28
fd. Foxkids , men tycker det är nog med alla barnkanaler som man har med Viasat !

BBfordson
2005-07-06, 13:44
fd. Foxkids , men tycker det är nog med alla barnkanaler som man har med Viasat !

Okay, fd. FoxKids annars är utbudet exakt likadant fom. 20050801.

Sen håller jag nästan med dig angående antalet barnkanaler, det enda jag glädjer mig åt ar cartoon network.

matte
2005-07-06, 13:52
Håller med föregående talare "det enda jag glädjer mig åt ar cartoon network" och ev. disney. Även om Cartoon Network inte sänder lika bra program nu som för 5 år sedan.

Men man kan ju aldrig få för många kanaler så länge de är "gratis" :D

TheVaran
2005-08-12, 06:50
fd. Foxkids , men tycker det är nog med alla barnkanaler som man har med Viasat !

Okay, fd. FoxKids annars är utbudet exakt likadant fom. 20050801.


Viasat snålar, det är inte dygnet runt-versionerna av Cartoon Network och TCM vi får istället ligger de på en delad kanalplats. Det har ryktats om att Cartoon Networks systerkanal Boomerang, med enbart klassiska serier, ska lanseras i Norden. Då lär den hamna enbart hos Canal Digital. Får se hur det blir...

Redan nu är det klart att Disneys tredje kanal Playhouse Disney, med program för barn upp till 6 år, lanseras i Norden nästa år. Viasat eller Canal Digital?