handdator

Visa fullständig version : TMB - "The mighty Bosom"



rox
2005-08-08, 12:00
Jag har några frågor angående TMB nu när jag har skaffat motor till parabolen.

1. Vilka kanaler ska gå att avkoda mha TMB? Alltså vilka funkar verkligen i dagsläget?

2. Jag har en Echostar DSB-808 med inbyggd conax + en Viacess CA modul. Är någon av dom att föredra när man använder TMB?

3. I TMB editorn under card meny finns det något som heter "Static DW" - "Constant DW select". Vad är det?

Tacksam för svar.

/rox

T-bird
2005-08-08, 14:01
Jag har några frågor angående TMB nu när jag har skaffat motor till parabolen.

1. Vilka kanaler ska gå att avkoda mha TMB? Alltså vilka funkar verkligen i dagsläget?

2. Jag har en Echostar DSB-808 med inbyggd conax + en Viacess CA modul. Är någon av dom att föredra när man använder TMB?

3. I TMB editorn under card meny finns det något som heter "Static DW" - "Constant DW select". Vad är det?

Tacksam för svar.

/rox

1.. ?? Någon som använder den får svara

2.. TMB är till en Conax cam så det är den som gäller och du får ställa in TMB på other cams.

3.. Tror att det var TPS som körde med statisk DW (eller DCW) vid ett par tillfällen, dock inget som används nu

Anders_79
2005-08-08, 19:00
Jag har några frågor angående TMB nu när jag har skaffat motor till parabolen.

1. Vilka kanaler ska gå att avkoda mha TMB? Alltså vilka funkar verkligen i dagsläget?

2. Jag har en Echostar DSB-808 med inbyggd conax + en Viacess CA modul. Är någon av dom att föredra när man använder TMB?

3. I TMB editorn under card meny finns det något som heter "Static DW" - "Constant DW select". Vad är det?

Tacksam för svar.

/rox

1: Just nu så funkar TPS 13E°-Polsat 13E°- Dream TV 146E°-EQUIDIA 13E°-Sabc 68E°- SRG ..nåra till oxå kommer inte på alla nu