handdator

Visa fullständig version : Lite hjälp



AzAk
2005-10-08, 12:55
jag skulle behöva lite hjälp av någon eller lite info mer eller mindre av en som har en DB och kan berätta lite angående cardsharing och img filer etc. Jag skulle gärna vilja prata via MSN då detta känns som att spela schack via post...

adda mig gärna på piispanen86@hotmail.com! Skulle bli oerhört glad! //Mvh Robin!

humlan57
2005-10-08, 13:52
Har slutat med MSN, använder bara Skype...

mvh humlan.

matkoh
2005-10-08, 18:24
Hmmm

MSN vad är det för något ??? Inte en caht väl, då är de portarna garanterat spärrat i mina brandväggar.

För det är väl inget fönsterprogram !!! Mot Drömlådan kör man naturligtvis Linux.

Lycka till

Evex
2005-10-11, 20:56
Hmmm

MSN vad är det för något ??? Inte en caht väl, då är de portarna garanterat spärrat i mina brandväggar.

För det är väl inget fönsterprogram !!! Mot Drömlådan kör man naturligtvis Linux.

Lycka till
du låter lite för virrad :roll:

admin
2005-10-11, 21:07
matkoh du måste nog läsa hans inlägg igen iaf :P

De du behöver veta om cardsharing kan du få reda på i forumet, bara du tar dig tid å läser. Det borde väl inte vara några problem, eftersom du begär andra att ta av sin tid för att hjälpa dig, så mitt tips är att läsa i forumet och läsa ev. guider som handlar om cardsharing. Även FAQen som finns i cardsharingforumet.
Är du fortfarande osäker på hur det funkar, sök en gång till efter svar, sen kan du ju skriva ett inlägg.