handdator

Visa fullständig version : Internetradio i Gemini v2.40



humlan57
2005-10-30, 10:07
stations.xml ska ligga i var/tuxbox/config i Gemini 2.40, å startas från Extra/Settings --> Dreamnetcast

mvh humlan

bjornsson
2005-10-30, 10:51
stations.xml ska ligga i var/tuxbox/config i Gemini 2.40, å startas från Extra/Settings --> Dreamnetcast

mvh humlan

äntligen lite bra musik i dreamboxen :D :D
radioseven och digital imported rocker :D D:

humlan57
2005-10-30, 11:01
Tänk på att det kan skilja på, vilken xml fil som ska användas, så därför har jag laddat upp 2st olika. Nån av dom bör/ska passa den IMG som Ni använder. I andra än Gemini v2.40 kan filen ligga i /var/etc, så det blir till att kolla från IMG till IMG.

mvh humlan.

bjornsson
2005-10-30, 11:10
Tänk på att det kan skilja på, vilken xml fil som ska användas, så därför har jag laddat upp 2st olika. Nån av dom bör/ska passa den IMG som Ni använder. I andra än Gemini v2.40 kan filen ligga i /var/etc, så det blir till att kolla från IMG till IMG.

mvh humlan.

för mig funkade den andra du laddade upp.. kör gemini 2.40

humlan57
2005-10-30, 11:35
Tänk på att det kan skilja på, vilken xml fil som ska användas, så därför har jag laddat upp 2st olika. Nån av dom bör/ska passa den IMG som Ni använder. I andra än Gemini v2.40 kan filen ligga i /var/etc, så det blir till att kolla från IMG till IMG.

mvh humlan.

för mig funkade den andra du laddade upp.. kör gemini 2.40

Du kan ju säga till när Du zappat igenom alla kanaler, så kan Vi en redovisning av innehållet i samtliga av dig då :D .

mvh humlan.

bjornsson
2005-10-30, 13:14
Tänk på att det kan skilja på, vilken xml fil som ska användas, så därför har jag laddat upp 2st olika. Nån av dom bör/ska passa den IMG som Ni använder. I andra än Gemini v2.40 kan filen ligga i /var/etc, så det blir till att kolla från IMG till IMG.

mvh humlan.

för mig funkade den andra du laddade upp.. kör gemini 2.40

Du kan ju säga till när Du zappat igenom alla kanaler, så kan Vi en redovisning av innehållet i samtliga av dig då :D .

mvh humlan.

haha... så trkit hat jag inte :P
räcker ju med dom två jag nämde tidigare... Men ska nog blädra igenom listan och se om jag hittar något mera intressant längre ner :lol: