handdator

Visa fullständig version : discovery kanalerna?



lacrits68
2005-11-20, 06:49
Good morgon!

testade köra "sk" men antigen är jag blind eller så är jag morgontrött men hittade inget svar!

efter 1år uppehåll tänkte jag ta dicovery paket (den med sciens,history och dyl) men på C+ hemsidan fans den inte att välja längre!! är dom bortta? det fans bara "originalet" kvar!

kikade på disc hemsidan så där fins allt möjligt skoj bla disc military! hur kan man få dessa?

mnh

Jan

deas
2005-11-20, 13:11
har för mig om plockat bort discovery science och civil eller vad det var... det är iaf 2 kanaler som är borta...

BBfordson
2005-11-21, 16:25
har för mig om plockat bort discovery science och civil eller vad det var... det är iaf 2 kanaler som är borta...

Det stämmer, jag var idag i kontakt med cd och dom sa att science och civilisation är bortplockade. :-(
Det konstiga är att när jag försöker få in dom kanalerna står det att jag ej har behörighet men jag kan se textremsan rulla i nederkant. :?

Leatherface
2005-11-21, 16:37
det är för att texttv funkar fortfarande på kanaler man inte kan se...

cray-c
2005-11-22, 09:44
Konstigt att dom tagits bort ur det svenska utbudet men i Finland kan man ännu beställa science och civilisation. Kanske därför textremsan syns

Cray-C

Micgyver
2005-11-22, 11:00
Hej
Hade kontakt med CD kundtjänst and detta och fick detta till svar.
"Denna abonnemangsform är tyvärr borttagen, däremot kommer dessa
discoverkanaler ingå i en annan abonnemangsform under 2006, detta är
dock ej helt klart, utan mer info kommer inom kort."

Mvh
Micgyver

TheVaran
2005-11-22, 15:31
"Denna abonnemangsform är tyvärr borttagen, däremot kommer dessa
discoverkanaler ingå i en annan abonnemangsform under 2006, detta är
dock ej helt klart, utan mer info kommer inom kort."


Precis vad jag också hört. Dessa Discovery-kanaler är borta just nu men när Canal Digital lanserar nya abonnemangsformer nästa år går det åter att abonnera på dem. Spännande att se vad de hittar på för nya abonnemang. Hoppas att det kommer fler kanaler och att man kan abonnera på enabrt den genre man vill se.

lacrits68
2005-11-27, 20:03
ok!

tack för svaren! mitt C+ abb har inte funkat sedan 17/1.....har 4:n genom marksända och 5 tittar jag inte sällan på! men nu efter 1 års uppehåll vore kanske kul att ta fam abb igen! men verkar som att det lönar sig att vänta till 2006 iaf! Her ju C+ finland kjag kan glo på......!

det där med defekt abb...fick ett nytt kort men min dekoder/na digiality och strong 8700 vägrar visa bild. C+ "skulle återkomma" men har inte än hört av sig!

=))


--J--

bojorgen
2005-11-29, 17:40
jag tog motvillig aett abb igår och då fanns dessa kanaler med
(två första veckorna skulle jag tro)

vinter98
2005-12-06, 19:24
Hej
jag teknade nyss abonnemang och då fick jag in samtliga discovery kanaler under de två första veckorna, de två första veckorna var provtid för allakanaler.

TheVaran
2005-12-07, 17:09
Hej
jag teknade nyss abonnemang och då fick jag in samtliga discovery kanaler under de två första veckorna, de två första veckorna var provtid för allakanaler.

Jag tror dessvärre att de ryker efter gratistitten. Ganska underligt att man inte kan abonnera på dem när de ändå sänds på satelliten. Vi får väl se hur Canal Digitals nya abonnemang kommer att se ut efter nyår.

MRMagnuz
2006-07-11, 09:00
Ni vet väl att discovery kanalerna science och civilisation nu ingår i grundutbudet om har familjepaketet och canal+...
Canal Digital (http://www.canaldigital.se/templates/productsfront____4142.aspx)