handdator

Visa fullständig version : Boxerkanaler med tvkort



c-larsson
2006-05-09, 16:51
Jag är ny här och har en fråga, jag är inte helt säker på att jag har poastat rätt men jag kör på. Jag har ett tv-kort som kan ta imot både digitala och analoga tv-kanaler vi antenn. Nu har jag inte ett sånt tv-kort som man kan använda sitt boxerkort på, men jag får in alla deras betalkanaler men dom är skyddade och man kan inte kolla på dom. Nu undrar jag om det finns något sätt att kolla på dessa kanaler digitalt utan ett boxerabonemang.

Leatherface
2006-05-09, 17:47
utan abb kan du glömma att få in nåt annat än fria kanaler...

c-larsson
2006-05-09, 21:15
så de e så illa, man tycker ju att de borde gå på något sätt

majos3
2006-05-10, 15:56
så de e så illa, man tycker ju att de borde gå på något sätt

Du kan ju försöka, så ser vi om du tycker samma sak sen!? :D

majos :) :)

Snouser
2006-05-10, 17:11
"Det finns i dagsläget INGA piratkort till Boxer."

snadde
2006-05-11, 20:34
Du kan ju se på de kodade kanalerna om du får igång ditt tv-kort i ett pc program som stöder plugins för cardsharing. Tex. Progdvb eller Mytheatre. Men du måste givetvis ha ett abonemang och sätta upp en CS server för att det ska funka, eller gå med i en CS grupp, eller skapa en egen. Tänk på att du måste uppdatera ditt kort ibland för att det ska funka. PC klienterna klarar inte att skicka emm (uppdateringskoder) till kortet, dreambox kan det. Men det går att stoppa i en vanlig box när det slutar funka så kommer det igång igen, dock är det jobbigt...

mantra
2006-05-30, 10:56
finns det några mer pogram än progdvb och my theater som stöder dvb-t kort med stöd för plugins?

Använder idag progdvb men bilden fryser till då och då (även på dom fria karnalerna).