handdator

Visa fullständig version : viasat



Cihan
2003-04-05, 15:55
om jag har en MP3.5 brännare och först läser ett originalkort för att få alal nycklar. Hypotetiskt sett så säger vi att jag läser av originalkortet tar pic.hex och ee.hex sedan editerar jag dessa filer för att kunna se alla viasat kanaler. fungerar det så??

Cihan
2003-04-05, 15:57
eller jag alltså editerar hex nycklarna för att se det senaste utbudet. fungerar det så??

ZxD
2003-04-05, 16:01
Har du läst guiderna?
:arrow: http://www.pepzi.net/~comhit/guide/comhit.html

Cihan
2003-04-05, 16:03
men jag e ny, jag började med det här idag eftersom att mitt originalkort som va moddat gick ut för en månad sen och jag är ttrött på det lilla kanalutbud som är gratis

ZxD
2003-04-05, 16:05
Det var inte det jag fråga!
Har du ett viasat guld ab?

Cihan
2003-04-05, 16:08
nej, alltså jag hade ett. Sedan då abbonemanget skulel förnyas då avslutade jag abbonemanget. Jag behöll sedan kortet och gav det till en kille som moddade om mitt originalkort så att jag kunde se på hela viasats utbud. Är det någon/några här som vet hur man bär sig åt för att updatera nycklarna på mitt moddade originalkort. Det är alltså inget guldkort, utan ett originalkort med ett föredetta guldabbonemang

ZxD
2003-04-05, 16:15
Du kan inte göra ett AU kort själv utan ett abbonemang.
Om inte någon är snäll o ger dig nödvändiga nycklar, du kan göra ett som går att uppdatera med fjärren sånna filer finns över alt.

Filer finns bla på:
:arrow: www.phillsfiles.com

P.S.
inget tiggande om filer nu!