handdator

Visa fullständig version : Fel på ComHit.net eller ?



matkoh
2006-11-09, 10:28
Hmmm.

Varje gåmg som jag svarar på en post så dyker det upp ett antal rader med felmeddelanden:

Warning: Missing argument 21 for submit_post() in /www/forum/includes/functions_post.php on line 203

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/forum/includes/functions_post.php:203) in /www/forum/posting.php on line 687

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/forum/includes/functions_post.php:203) in /www/forum/includes/page_header.php on line 821

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/forum/includes/functions_post.php:203) in /www/forum/includes/page_header.php on line 823

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/forum/includes/functions_post.php:203) in /www/forum/includes/page_header.php on line 824


Sedan så går den vidare. Någon annan som har samma "problem"

Jo jag kör INTE ForsÖrat (KoskenKorva) utan EldRäven.

ellokko
2006-11-09, 10:58
Det är likadant här. Men svaret blir ju iaf postat å det är ju huvudsaken.

El L :lol: kk :lol:

deas
2006-11-09, 11:13
Det är en antispam plugin som strullar lite... Rejj håller på och gå igenom det...

DennisOlof
2006-11-09, 13:20
Mmm alla får samma fel, de är något knas med några rader i php bara, antar att ComHit Crew fixar detta så småningom, det fungerar ju i alla fall som det är nu vilket är viktigt.

Jag är ju beroende av forum, dom får inte ligga nere ;)

admin
2006-11-09, 14:57
inte riktigt fel på några rader direkt. inte så lätt när det gäller just phpbb... ett argument här refererar till ett argumenet där, som har en funktion i den filen, som refererar till den filen, och där fattas det ett argument :P
Typ sånt fel nu :) Allt ser rätt ut, men nånstans är det fel.
Kommer att fixa det under helgen.

DennisOlof
2006-11-09, 16:43
Jaha är det så pass. Ok jag förstår, jag kan nada om programering, är inte intresserad ens, kan inte www, bara lite enkla grunder. För lat för att lära mig plus det är tråkigt.

pHp är ok däremot, samt andra "pre-fabrikat" av system där det mesta redan är fixat å klart.

:D fast jag har ju inte orkat dra igång något forum, tar ju tid att hålla på med sånt. De har inte jag så andra får göra de istället så kan jag donera pengar :DDD