handdator

Visa fullständig version : Nytt år - nya erbjudanden?



Atrix
2006-12-28, 14:04
Först o främst - Gott Nytt År!

Jag står inför dilemmat att jag har ett befintligt Viasatabonnemang som går ut i april, men jag vill redan nu skaffa tv-mottagare till ytterligare en TV. Jag är inte sugen på att byta till CD p.g.a. av deras ockerpriser.

Då återstår något av följande:
1. köpa tvillingkort till Viasat
2. skaffa kortfri marksänd box
3. skaffa ett nytt Boxerabb till tv nr 2
4. byta Viasat mot Boxer till bägge tv-apparaterna.

Jag har kikat på Eklids utbud och hittar några intressanta erbjudanden, men finns det några andra spännande alternativ som jag kan slänga mitt glöggberusade öga på?

shalle
2006-12-28, 15:41
byt viasat mot boxer skulle jag göra direkt

morgue
2006-12-29, 11:53
Först o främst - Gott Nytt År!

Jag står inför dilemmat att jag har ett befintligt Viasatabonnemang som går ut i april, men jag vill redan nu skaffa tv-mottagare till ytterligare en TV. Jag är inte sugen på att byta till CD p.g.a. av deras ockerpriser.

Då återstår något av följande:
1. köpa tvillingkort till Viasat
2. skaffa kortfri marksänd box
3. skaffa ett nytt Boxerabb till tv nr 2
4. byta Viasat mot Boxer till bägge tv-apparaterna.

Jag har kikat på Eklids utbud och hittar några intressanta erbjudanden, men finns det några andra spännande alternativ som jag kan slänga mitt glöggberusade öga på?

Jag säljer viasat och har goa erbjudande, vill du bli kontaktad?

Atrix
2006-12-29, 13:44
Jag säljer viasat och har goa erbjudande, vill du bli kontaktad?

Post här i forumet, vetja. Ett PM är oxå ok.

För närvarande har jag en CD-parabol på taken (LNB mot Thor o Sirius) samt en strongbox. Alltså behöver jag komplettera med box och quad LNB, men måste jag rikta om parabolen, eller räcker det med att ersätta befintlig Sirius-LNB mot quaden?

Som jag skrev ovan har jag kikat på Eklids erbjudanden. Allvarligt funderade jag på Paceboxen med Viasat+, men måste betala 1500:- (!) för att jag redan är kund.

ibi
2006-12-29, 14:05
Om du tecknar viasat tvilling ab så kan du få en Quattro Lnb från dem + Peace mottagaren den med utan +.Du får kablar allt som du behöver. Mvh