handdator

Visa fullständig version : Golfkanal, who cares!



sodertalje
2007-01-16, 16:35
Fick hem ett erbjudande om viasats jäkla golfkanal. Kunde inte bry mig mindre. Hur skulle det vara om viasat satsade på lite mer intressant idrott.
Så fort abonnemangstiden löper ut blir det boxer med canal+...

Bernoullis
2007-01-16, 16:41
Och skulle man vart intresserad så var det inget vidare roligt pris på den där kanalen ..tror inte på nån succé direkt.

Starbucklan
2007-05-25, 20:06
..........

DennisOlof
2007-05-25, 21:14
sodertalje håller med, jag spelar iofs golf då och då men att ha en enbart golfkanal är ju inte lite överdrivet. De räcker med det man ser på Viasat Sport 1 eller Eurosport.

Jag väntar bara på den dagen då Viasat + CD slår sina påsar ihop, utbudet är för dåligt idag plus dom samsänder ju samma kanaler från olika satelliter, totalt bortkastat anser jag, mera kanaler istället så folk kan välja.

Balders-balle
2007-05-25, 22:38
Sorry boys...men kan inte hålla med er i detta. Jag och många som jag känner tycker att denna kanal e intressant att "glo" på. Kolla på söndagarna när det e som mest spännande,,,,händer hur mycket som helst.. :wink:

sportmats
2007-05-29, 23:11
Sorry boys...men kan inte hålla med er i detta. Jag och många som jag känner tycker att denna kanal e intressant att "glo" på. Kolla på söndagarna när det e som mest spännande,,,,händer hur mycket som helst.. :wink:

Sen NÄR blev moderatbandy spännande?
Det är ju inte ens idrott utan ett sällskapsspel. Om det är idrott det handlar om borde de väl ändå vara vältränade.
Kolla bara på John Daly och Laura Davies, vilka oerhört vältränade idrottare (hoppas ironin går fram).
Det sägs också att Viasat Golf inte alls har sålt så många abonnemang som förväntat och att det kan bli fråga om prishöjning för att ersätta inkomstbortfallet.

Balders-balle
2007-05-30, 09:18
Sorry boys...men kan inte hålla med er i detta. Jag och många som jag känner tycker att denna kanal e intressant att "glo" på. Kolla på söndagarna när det e som mest spännande,,,,händer hur mycket som helst.. :wink:

Sen NÄR blev moderatbandy spännande?
Det är ju inte ens idrott utan ett sällskapsspel. Om det är idrott det handlar om borde de väl ändå vara vältränade.
Kolla bara på John Daly och Laura Davies, vilka oerhört vältränade idrottare (hoppas ironin går fram).
Det sägs också att Viasat Golf inte alls har sålt så många abonnemang som förväntat och att det kan bli fråga om prishöjning för att ersätta inkomstbortfallet.
Visst kan man ju plocka fram dem 2 "STÖRSTA" personerna på touren men merparten ser väl inte så ut. Sen förståtr jag att inte alla e intresserade av golf , men dem som gillar det vill ju se det. Vi har ju alla en massa olika intressen,eller?