handdator

Visa fullständig version : windows xp crack



eriks
2007-02-01, 19:49
Sku behöva instruktrioner för att installera update för xp pirat version. ha kastat de jag hade förut och hittar inte den mera. Så har nån av er den det kvar?

deas
2007-02-01, 20:51
Är det att aktivera eller dra hem uppdateringar från windows update som du är ute efter?

DennisOlof
2007-02-01, 22:06
eriks finns fixar för att kunna köra windows update, räkna dock inte med att det fungerar så länge när du patchat ditt operativsystem.

Det kommer nya versioner titt som tätt, jag kör på SP2 och har inte kört en enda uppdatering sedan dess.

Onödigt att köra windows update tycker jag, SP3 lär komma tillslut i alla fall, dessutom om man har skydd som antivirus, brandväggar osv. Samt inte kör med Internet Explorer så klarar man sig bra.

Mycket "skrik" om buggar tycker jag, inte så farligt.

Benza
2007-02-01, 22:44
sök på :
Windows WGA Patcher Permanent Kit

matkoh
2007-02-02, 05:25
Hmmmmm.

Rätta mig om jag har fel, men om man nödvändigt vis vill köra på en licensbelagd produkt, varför köper man inte den då ? Pratar vi om 500:- eller så. Det måste ju vara mer ekonomiskt än att jämt jaga efter "krackar", keys osv. Men vad vet jag som har alla produkter jag behöver gratis :D OpenSource är bra (och billigt).

Dizzy_dan
2007-02-02, 08:48
Hmmmmm.

Rätta mig om jag har fel, men om man nödvändigt vis vill köra på en licensbelagd produkt, varför köper man inte den då ? Pratar vi om 500:- eller så. Det måste ju vara mer ekonomiskt än att jämt jaga efter "krackar", keys osv. Men vad vet jag som har alla produkter jag behöver gratis :D OpenSource är bra (och billigt).

Win xp pro går på 3400 kronor idag.. å det är nu när $Gates har släppt Vista..

Windows Vista Ultimate Lägsta pris just nu: 4 335:-
Windows XP Professional Lägsta pris just nu: 3 408:-

matkoh
2007-02-02, 10:38
Hmmm.

WIn XP Pro: 1043:-
Win XP Home: 637:-
Win Vista Home Premium: 823:-

Priserna från Marinex

Dessutom om man köper med vid datorköp: c:a 300:- för Xp Home & 500:- för Pro

Är det nå pengar att bråka om ?

ellokko
2007-02-02, 11:13
Alla pengar är att bråka om så länge det finns gratis att hämta. :twisted:

Varför betala för saker som är gratis. :shock: :shock:

El L :lol: kk :lol:

Dizzy_dan
2007-02-02, 11:40
Hmmm.

WIn XP Pro: 1043:-
Win XP Home: 637:-
Win Vista Home Premium: 823:-

Priserna från Marinex

Dessutom om man köper med vid datorköp: c:a 300:- för Xp Home & 500:- för Pro

Är det nå pengar att bråka om ?

jo men du tittar ju på OEM licenser.. jag ändrar min hårdvara lite då och då.. samt att jag har 4 datorer hemma som jag vill ha Windows på...

Du som kund få endast installera OEM-licensen på en ny dator.
T.ex. så får du alltså INTE installera en OEM-licens för ett operativsystem på en dator som har ett tidigare operativsystem.


Klisterlappen som medföljer OEM-licensen där bl.a. licensnyckeln står skriven måste klistras på den nya datorn vid installationen.


OEM-licensen är bunden till den specifika datorn som den installeras på enligt systembyggaravtalet.