handdator

Visa fullständig version : Är det för mycket begärd



karl48
2007-04-07, 17:23
Är det nån som har en recover (Förlorade filer i datorn) program som fungerar utan att man måste betala
eller en sida var jag kan hämta

Tacksam på förhand jag har pm

mimmie
2007-04-07, 18:23
Några förslag på recover program, så ska jag se om jag hittar något på dc.
Det är bra om det inte är för stort, då kan jag kanske maila det till Kalle48.

majos3
2007-04-07, 18:37
Det mesta man söker, brukar man hitta med google! :D Hittar man det inte där, då får man säkert hjälp här, men nu har du ett tipps var du kan hitta sånt prog! :D

majos :) :)

mimmie
2007-04-07, 18:48
Det mesta man söker, brukar man hitta med google! :D Hittar man det inte där, då får man säkert hjälp här, men nu har du ett tipps var du kan hitta sånt prog! :D

majos :) :)

Som du kanske har förstått (? ) så försöker jag hjälpa Kalle48, att jag kan hitta hur jävla många recover program som helst på google fattar jag också.
Men nu tänkte jag i min enfald att det kanske va någon här på forumet som kände till något bra program han / hon kunde rekomendera.
Därför känns det tryggt att det alltid finns någon som du, som inte har något vettigt att bidra med, men ändå bryr sig om sina medmänniskor.

PS: Varför svara på frågor i fortsättningen, det är väl enklare att hänvisa till Google

Anders_79
2007-04-07, 18:48
GetDataBack.For.NTFS.v2.31.WinALL.CRACKED-ViCTORY.torrent

ett bra prog o enkelt prog

mimmie
2007-04-07, 18:54
GetDataBack.For.NTFS.v2.31.WinALL.CRACKED-ViCTORY.torrent

ett bra prog o enkelt prog

Tack .
Jag fick det förslaget på dc också, och har redan tagit hem det.

Om Kalle48 fixar en E-mail adress så ska jag försöka skicka filen.

karl48
2007-04-07, 19:43
Tack för att så många vill hjälpa mig jag har skicka email

karl-ake@hotmail.com



Nu har jag fått progrramet vi får se hur det fungerar

majos3
2007-04-08, 11:25
Det mesta man söker, brukar man hitta med google! :D Hittar man det inte där, då får man säkert hjälp här, men nu har du ett tipps var du kan hitta sånt prog! :D

majos :) :)

Som du kanske har förstått (? ) så försöker jag hjälpa Kalle48, att jag kan hitta hur jävla många recover program som helst på google fattar jag också.
Men nu tänkte jag i min enfald att det kanske va någon här på forumet som kände till något bra program han / hon kunde rekomendera.
Därför känns det tryggt att det alltid finns någon som du, som inte har något vettigt att bidra med, men ändå bryr sig om sina medmänniskor.

PS: Varför svara på frågor i fortsättningen, det är väl enklare att hänvisa till Google

Som du kanske förstår, så visste jag inte om du & karl48 var medveten/hade den kunskapen att man kunde söka på google, så därför gav jag det svaret, i största välvilja. Skrev ju också att hade man sökt där & inte hittat det man sökte, så kunde man säkert få hjälp här. Sen att du inte uppfattar det som vettigt får ju stå för dig, men för mig säger det mer om dig än om mig, anser jag, för jag försökte faktiskt ge ett svar på var man kan finna mycket av det man söker efter.

MVH

majos :smile: :smile:

mimmie
2007-04-08, 16:20
Det mesta man söker, brukar man hitta med google! :D Hittar man det inte där, då får man säkert hjälp här, men nu har du ett tipps var du kan hitta sånt prog! :D

majos :) :)

Som du kanske har förstått (? ) så försöker jag hjälpa Kalle48, att jag kan hitta hur jävla många recover program som helst på google fattar jag också.
Men nu tänkte jag i min enfald att det kanske va någon här på forumet som kände till något bra program han / hon kunde rekomendera.
Därför känns det tryggt att det alltid finns någon som du, som inte har något vettigt att bidra med, men ändå bryr sig om sina medmänniskor.

PS: Varför svara på frågor i fortsättningen, det är väl enklare att hänvisa till Google

Som du kanske förstår, så visste jag inte om du & karl48 var medveten/hade den kunskapen att man kunde söka på google, så därför gav jag det svaret, i största välvilja. Skrev ju också att hade man sökt där & inte hittat det man sökte, så kunde man säkert få hjälp här. Sen att du inte uppfattar det som vettigt får ju stå för dig, men för mig säger det mer om dig än om mig, anser jag, för jag försökte faktiskt ge ett svar på var man kan finna mycket av det man söker efter.

MVH

majos :smile: :smile:

Det va ett riktigt dåligt försvarstal till ditt tidigare inlägg.
Jag tror inte att du behöver upplysa någon här på forumet om Googles existens, skulle möjligen vara att det finns folk som gör det enkelt för sig och frågar istället för att leta själv.

deas
2007-04-09, 08:51
http://www.recuva.com/

Gratis program, dock under utveckling men fungerar... Många av mina kunder har fått tillbaka filer med hjälp av deta program... Väldigt enkelt också...

majos3
2007-04-09, 15:42
Det mesta man söker, brukar man hitta med google! :D Hittar man det inte där, då får man säkert hjälp här, men nu har du ett tipps var du kan hitta sånt prog! :D

majos :) :)

Som du kanske har förstått (? ) så försöker jag hjälpa Kalle48, att jag kan hitta hur jävla många recover program som helst på google fattar jag också.
Men nu tänkte jag i min enfald att det kanske va någon här på forumet som kände till något bra program han / hon kunde rekomendera.
Därför känns det tryggt att det alltid finns någon som du, som inte har något vettigt att bidra med, men ändå bryr sig om sina medmänniskor.

PS: Varför svara på frågor i fortsättningen, det är väl enklare att hänvisa till Google

Som du kanske förstår, så visste jag inte om du & karl48 var medveten/hade den kunskapen att man kunde söka på google, så därför gav jag det svaret, i största välvilja. Skrev ju också att hade man sökt där & inte hittat det man sökte, så kunde man säkert få hjälp här. Sen att du inte uppfattar det som vettigt får ju stå för dig, men för mig säger det mer om dig än om mig, anser jag, för jag försökte faktiskt ge ett svar på var man kan finna mycket av det man söker efter.

MVH

majos :smile: :smile:

Det va ett riktigt dåligt försvarstal till ditt tidigare inlägg.
Jag tror inte att du behöver upplysa någon här på forumet om Googles existens, skulle möjligen vara att det finns folk som gör det enkelt för sig och frågar istället för att leta själv.

Var inget försvarstal, utan bara en förklaring att jag skrev detta med största välvilja & inget annat, men en del tolkar det som skrivs som dom vill! :D
Ha en trevlig fortsättning på helgen! :D

majos :smile: :smile:

karl48
2007-04-09, 17:02
De program som jag har fått fungerar bra och jag har hitta de vad jag sökte
Googla kan man ju men det tar sån tid och om nån har att dela med sig så kan väl göra det om jag har nånting som nån behöver så får ni det TACK