handdator

Visa fullständig version : Vilka vill ha boxer till slut...



_age_
2008-09-26, 19:10
Såg nu att boxer ska öka kortavgiften till 598 kr om året.
Det blir nästan 50 kr extra per månad.
Förutom abbonemangs avgift.

Snacka om att dölja kostnader..

James Bond
2008-09-26, 21:38
Det är samma som viasat, canaldigital tar 676:-....

heeya
2008-09-27, 10:00
Jag har sagt upp min ab redan :D:D det är väldigt dyrt !!!

tjena
2008-09-27, 10:16
jag sa upp mitt abb ochså..för dyrt för dom kanalerna..och inga HD kanaler..

odbro
2008-09-27, 10:38
Ringde till boxer så fort jag fick det brevet!
Sa att jag inte ville betala den höjda kortavgiften: hon sa att dom har rätt att höja avgiften!
Då sa jag att jag ville köpa ut mig från kontraktet: Då svarade hon med en gång att hon kunde ge mig en fri månadsavgift som skulle kompensera för höjningen!

Så jag tog det och får vänta tills mitt kontrakt har gått ut så säger jag upp skiten!

Så testa detta ni oxå!

joemon2
2008-09-29, 21:19
ok, håller med om att det inte blir så prisvärt längre.... men vad finns det för alternativ?

Rent tekniskt/praktiskt så har jag inbyggd Boxer kortläsare i TVn... Comhem boxar med separat fjärr och SCART.... njäe

deas
2008-09-29, 21:25
Det är bara att hoppas att någon fristående aktör tar sig in på marknaden... I dagens läge så ett pris som ligger kanske runt 100kr billigare varje månade än t.ex. Boxer hade dragit MÅNGA kunder... Behovet och kunder finns... Bara någon aktör som vågar chansa lite som fattas...

janbananfan
2008-09-30, 21:02
ok, håller med om att det inte blir så prisvärt längre.... men vad finns det för alternativ?

Rent tekniskt/praktiskt så har jag inbyggd Boxer kortläsare i TVn... Comhem boxar med separat fjärr och SCART.... njäe



Hade du upptäckt Dreambox så hade du nog inte varit så skeptisk till o-inbyggda boxar...