handdator

Visa fullständig version : [LÖST] Ingen Vill Eller Ingen Kan



krigare37
2003-04-17, 18:23
Jag har köpt ett smartmouse brännare och kort till M2 och har försökt att bränna kortet som står i guiden med MP 09 , jag sätt den på rätt com 1 som min gamla brännare sedan går till MP set och trycker på spänning till och brännare lyser rött och sedan står ingen programmerare hittad , vad kan jag göra . Nångon tips .

chbg
2003-04-17, 19:17
Prove Com2 eller starta om datorn.
Hur spmatar du programeraren?
Prova med extern om du idag kör med batteri.
Lite tips så där i allmänhet.
Hoppas det löser sig!

Mvh CHBG

krigare37
2003-04-17, 20:11
jag har starta om datorn massa gånger och bytt com till 1 och 2 men samma sak ingen programmerare hitta , men det lyser den röda lampa , vad menar du med spmatar du programmerare fattar inte jag har köpt hos keycard , jag har en annan brännare multiprogrammerare 3.5 och den fungerar på com 1 . tror du att det nångon fel med brännare , du kan tipsa till . carlos.ales@chello.se om du vill tack .

ego
2003-04-17, 21:41
samma probelm hade jag, kör med 9 volts batteri, funkar utmärkt!

krigare37
2003-04-17, 22:26
men vilken brännare på m2 brännare det går inte att sätta baterier . hur jag gör för att programme hittar den , med multiprogrambrännare går men när jag försöker och bränna eepron står ERROR IN RESPONSE 02 vad kan det vara kan nångon hjälpa .

ego
2003-04-17, 23:19
oj sorry fattade som om det gällde en mp3.5 :roll: men du kan ju alltid prova en ny mjukvara eller kolla så att du har en comport tillgänglig.