handdator

Visa fullständig version : B*xer med softcam - hvordan (newbie)?



ThePulse
2009-09-14, 12:15
Hejsa

Jeg håber i kan forstå mig selvom jeg er fra danmark ;)

Jeg har i nogle dage nu forsøgt at afkode b*xer, men uden held - det største problem er nok at jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal gribe det an og hvad jeg skal bruge.
På sigt vil jeg også gerne kunne se c*nal D eller Vi*sat.

Jeg vil gerne kunne benytte dvbviewer, da jeg gerne vil se tv via windows 7 mediacenter (hvilket jeg har fået til at virke vha. dvblink)

jeg har "installeret" acamd i dvbviewer, men jeg aner ikke hvordan jeg skal konfigurere det. Jeg har hverken kortlæser eller abb. kort, men kan det ikke gøres uden? Jeg har en ven i tyskland der kører vdr og han decoder alt uden kort, men det er ret svært at få til at køre synes jeg ;)

Håber i kan hjælpe en newbie

atomized
2009-09-14, 14:30
Det finns nog inget sätt du kan avkoda svenska/nordiska kanaler utan ett abonnemangskort tyvärr.

I princip behöver du ett abonnemangskort + en kortläsare som du kopplar till en dator där du kör en cardserver-programvara t.ex. NewCS.

Hur du sedan skall konfigurera dvbviewer för att ansluta till din kortserver vet jag inte då jag aldrig har använt dvbviewer men det kanske någon annan kan hjälpa dig med med. Prova också att söka på 'dvbviewer' i forumets Sök-funktion, jag tror det har skrivits om det tidigare.