handdator

Visa fullständig version : Nyfiken.



pressvempa
2003-05-01, 14:24
Hur många har egentligen Abbonemang? Jag har det och hoppas att de flesta som är här också har det. Det vore ju väldigt tråkit om alla bara körde pirat och de som har abb får betala hela kalaset. Se bara på tv/radio avgiften....den höjs hela tiden tack vare de som inte betalar. Nu försvarar jag inte den tvavgiften, för det känns som om man betalar dubbla eftersom man har ett abbonemang också.

Johan
2003-05-01, 14:28
jag betalade för comhem innan men betalar inte för nåt just nu. tänke att jag ska skaffa familjepaket på cd sen. fast har inte råd just nu. :oops:

edit: fast jag betalar iaf tvavgift.

McKenneth
2003-05-01, 22:42
Jag betalar för tv3 och ztv hos Viasat och det är svinaktigt att ta nästan 1500 spänn för reklamfinanserade kanaler så jag tittar med gott samvete på allt med guldkort. Canal Digital betalar jag för familjepaketet (169 kr/mån) och för de pengarna tycker jag att jag kan kolla på resten också (vilket jag gör) .Man tittar ju inte så mycket på TV , sitter lika mycket på nätet och det kostar ju också ! Likaså mobiltelefon och tidningar .
Det kostar att hänga med .......

Johnne
2003-05-01, 23:05
Jag tittar med gott samvete på comhems utbud,pröjsar över 500:- i månaden så man är med och sponsrar i allafall. :D

Undrar vad dom ska göra med TV-licensen när alla kanaler ska sändas digitalt om några år och alla blir tvingade att skaffa dekoder.... :?:

Zamora
2003-05-02, 00:27
Ja någonstans är det att betala.Men sedan är frågan hur mycket,
I förhållande till det man tittar.Ett grundutbud ok.Men sedan blir det fan så dyrt.När man sedan är pirat då tittar man mindre och är mer alert
på att allt fungerar.Så någon snyltare är man inte ! :smile: :D :lol:

johndoe
2003-05-02, 04:31
8 favoriter på comhem har man allt. kommer jag att fortsätta ha också

erbuk
2003-05-02, 08:15
Jo både 8 favoriter på comhem och grundpaketet hos boxer.

Har piratkort så att jag kan använda båda mina boxerboxar. Känns svinaktigt att man ska behöva betala ett abonnemang per box så jag har inte dåligt samvete för det.

Har även piratkort till kabel-tv hemma i lägenheten. Vet dock inte varför, jag tittar bara på de kanaler som jag har på mitt 8fk-abonnemang.

Björne B
2003-05-02, 09:15
Klart man har abonnemang, 8 favoriter.

Stimo
2003-05-02, 12:07
Har abb på Canal Digital, allt utan C+

//S

blkb
2003-05-02, 21:50
Betalar till CD 349:-, Viasat gratis.

B Nice
2003-05-02, 22:57
Har CH 8 Fav resten gratis.
Hade bara C+ funnits som betalningsalternativ så hade jag tagit det.