handdator

Visa fullständig version : [LÖST] Comhem kort



Janne
2002-12-12, 09:47
Måste man ha ett originalkort av comhem för att kunna göra ett guldkort och hur fungerar det när man öppnat ett originalkort. jag har sett att såna tjänster finns??/Janne

LillTroll
2002-12-12, 10:00
Du har guiden på http://www.breaknet.dk/ComHit/Guide/comhit.html eller på www.freetv.host.sk på freetv finns även alla filer du behöver utom mkextrakt som du hittar ifall du söker på www.google.com efter mkextrakt.

//Matte

nikasp
2002-12-15, 23:01
Jag är också en newbie. Har en MACAB DCB-101 box som jag köpte i våras. Tyvärr fixade jag kort vi en kompis bekants bekant osv. så nu har boxen varit bokstöd i ett halvår...

Jag har börjat läsa en del om Guldkort och Funcard m.m. men undrar om det går att slippa att fixa ett originalkort? Min polare har ett originalkort som fixats men inte heller funkar. Båda korten är hos liraren som aldrig fixar korten åt oss. Kan jag köpa programmerare och jag och min kompis använda hans originalkort för att göra fungerande kort?

Mycket rambling - jag lovar att läsa på mera snart. En dummies-fråga: varför slutar ett öppnat originalkort att fungera?

LillTroll
2002-12-16, 07:42
Jepp jag tycker att ni ska köpa en programerare och läsa av hans original kort. Följ bara guiderna som jag länkade till i förra inlägget.

Hör gärna av dig när du fått brännaren så kan jag hjälpa dig att komma igång med det du inte förstår.

Bara du följer guideran så ska det någ gå bra.

//Matte