handdator

Visa fullständig version : NÄr Kommer Cd Att Sluta Fungera??



PrOsOn
2003-05-12, 09:46
NÄR KOMMER DET ATT INTE LÄNGRE GÅ ATT KOLLA PÅ CD MED SI OCH P KORT

HighTech
2003-05-12, 14:17
NÄR KOMMER DET ATT INTE LÄNGRE GÅ ATT KOLLA PÅ CD MED SI OCH P KORT

Troligtvis tar det slut i morron, säkerligen under Maj månad 8)

ZxD
2003-05-12, 16:02
Troligtvis tar det slut i morron, säkerligen under Maj månad 8)

Och vad baserar du den "gissnngen" på?

HighTech
2003-05-12, 17:08
Troligtvis tar det slut i morron, säkerligen under Maj månad 8)

Och vad baserar du den "gissnngen" på?

Ren känsla :lol:

Stimo
2003-05-12, 17:46
Jag undrar också vad denna "gissning" baseras på?

//Stimo

zam1000
2003-05-12, 18:32
Oxå sugen på att veta om alla som verkar tro eller gissa att det kommer att sluta gå och titta på cd eller för den delen på free tv överhuvudtaget, har nått "kött på benen" eller om det är kvalificerade gissningar. Eller för den delen alla andra oxå...
zam

Nattfursth
2003-05-12, 18:51
BS är vad dessa gissningar är. Kvalificerat sådant tror jag.
(BS är en Amerikansk-Engelsk förkortning som i ordagrann översättning betyder tjurbajs, men här hänvisar till den mer använda frasen skitsnack.)

:smile:

HighTech
2003-05-12, 19:22
BS är vad dessa gissningar är. Kvalificerat sådant tror jag.
(BS är en Amerikansk-Engelsk förkortning som i ordagrann översättning betyder tjurbajs, men här hänvisar till den mer använda frasen skitsnack.)
:smile:

Vi får väl se Bratwurst :lol:
Tror du CD har dragit in flera hundratusen originalkort bara för att dom hade LÅNGTRÅKIGT!?
Ingenting har ju nånsin med bestämdhet gått att förutspå i den här branchen, men att det nu är slutspurt råder det inga tvivel om.

Säg inte för mycket stora ord nu, det blir bara tungt att äta upp dom efteråt 8)

Stimo
2003-05-12, 19:26
Mitt gamla orgianlkort inan dom bytte ut har slutat att fungera för fela veckor sedan. Men vi får väll se vad som händer.... tycker ingen ska vara för kaxig, elle hur HighTech?

//Stimo

HighTech
2003-05-12, 19:31
Mitt gamla orgianlkort inan dom bytte ut har slutat att fungera för fela veckor sedan. Men vi får väll se vad som händer.... tycker ingen ska vara för kaxig, elle hur HighTech?
//Stimo

Kaxig, jag? Nä nä, jag skrev ju bara "Troligtvis tar det slut i morron, säkerligen under Maj månad" Varför tror du att dom inte gjort en omkodning på MÅNADER? :wink:

Stimo
2003-05-12, 19:55
Vi får väll se HighShit
Jag säger verken ditt eller datt, va mest nyfiken på vad du grundade ditt inlägg på, gissning eller ren fakta...



//Stimo

Mach 1
2003-05-12, 20:02
Jag tycker du ska bytta ditt nick till low-tech jag har följt dina inlägg ett tag å min uppfattning om dej är att du är en beservisser än som tror han kan allt å vet allt . Men enligt min uppfattning så har inte du lagt fram ett ända dugg som de finns någon substan i du bara upprepar saker som redan är skrivet. Tack för ordet ...........Ha HAAAA, korten har dom byt ut sen ca ett år tillbaka så bara för att ditt kort har blivit utbyt så byter dom koder i morgon :lol: Snowman..........

Stimo
2003-05-12, 20:06
:roll:

HighTech
2003-05-12, 20:09
@ Stimo. Är inte du en av moderatorerna på detta bord?
Inte ska väl du som har den rollen nedlåta dig till typ "HighShit" Osv.

@Mach 1, döp om dig så det passar bilden bättre: ARSLE :lol:

Stimo
2003-05-12, 20:13
Jopp jag är med i ComHit Crew, om du kan skriva så om andra så kan jag skriva så om dig, vad är skillnaden? Kan du så kan jag.... Tycker du ska ta och skärpa till dig, har studerar dina inlägg och de Mach 1 skriver stämmer myckter väll

Så HighTech, skärp dig. Och räkna med att du får tillbaka med samma medot som du själv använder.


Sätter nu punkt för de här ämnet, börjar bli rätt "pateriskt" eller hur HightTech?


//Stimo