handdator

Visa fullständig version : Sidan kan inte visas



zam1000
2003-05-14, 18:45
Hej. Detta meddelande kommer upp hela tiden när jag försöker gå ut på detta forum, nåt känt fel??
zam

pepzi
2003-05-14, 20:42
Jepp, problemet ligger hos vår internetleverantör som säger att de inte kan göra något åt problemet just nu :( Har ringt supporten åtskilliga gånger, men jag ska bara lugna ner mig säger dom.. :cry:

zam1000
2003-05-14, 20:44
Oki.
Tack för det.
zam

Tjocken
2003-05-14, 20:59
Jag har upptäck också att det är popup fönster som stör.
När jag sitter på jobbet och försöker gå in på dom här sidorna så popar det upp två fönster, den ena om nån tracker****, andra är om jag vill installera nåt bla bla.

När dom dyker upp så låser sig IE....
Hemma går det bra då man har popupkiller (sånt får jag inte installera på jobbet).

retepnosslin
2003-05-14, 21:03
Använd http://comhit.pepzi.net istället, så slipper du alla popups!!!

admin
2003-05-14, 21:09
Jag har upptäck också att det är popup fönster som stör.
När jag sitter på jobbet och försöker gå in på dom här sidorna så popar det upp två fönster, den ena om nån tracker****, andra är om jag vill installera nåt bla bla.

När dom dyker upp så låser sig IE....
Hemma går det bra då man har popupkiller (sånt får jag inte installera på jobbet).

Du har antagligen aldrig funderat på kolla längst upp i forumet "Övrigt".
Titta vad det står där.

Tjocken
2003-05-14, 21:29
Ursäkta mej då:oops:
Men eftersom jag inte tittar i Övrigt så ofta så såg jag inte att det står olika högst upp i forumet.
På första sidan står det ju

Vi ber om ursäkt för ev. felmeddelanden på forumet.
"Sidan kan inte visas" kommer upp relativt ofta, men det beror på att pepzi's internetleverantör har problem med sin lina nu.

Han har åtskilliga gånger ringt supporten, men dom säger bara att han ska lugna sig.

Det hela borde vara ordnat så småningom! Håll ut!