handdator

Visa fullständig version : Nyinvestering ...??



squad
2011-09-12, 19:43
Funderar på en ny mottagare... antingen en clark-tech eller en vu + ... Gillar att clark tech:en har passiv kylning.
Ni som nu har en vu+ tycker ni att den lever om mycket ??? Hur funkar den som media spelare ? stabil ?

Tackar för alla synpunkter !!!

Jocce_84
2011-09-13, 22:50
Hej
Jag har en vu+duo och är super nöjd på nästan alla sätt. Den är snabb i menyerna och kanalbytena, fläkten låter nästan inget (skulle vara om man sitter intill den) Det ända negativa med den är att mediaspelaren inte är något vidare... Vissa filmer har den klarat men dom flesta filmer småhackar hela tiden. Så ska du inte ha den som mediaspelare så tror jag inte du hittar en bättre och stabilare box.

Storsnusaren
2011-09-21, 20:46
Jag har en vu+ solo (fläktlös)

Otroligt nöjd med den. Kör den mot en NAS för inspelning samt filmuppspelning..
Enda jag har att anmärka på är att vissa divx (inte alla) inte är riktigt "smooth" käns som 15fps.
mp4, mkv m.m funkar perfekt.
Läste innan jag köpte den att man kunde få reboota ibland om/när man använde "mediaspelaren" men det har inte hänt mig en gång.

jonas36
2011-12-11, 20:28
Hej,
Vilken box föreslås, kraftfull och med bra mediaspelare ?

KristianS
2011-12-11, 21:11
VU+ Uno! Otroligt nöjd.

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk

alyssaly
2011-12-13, 01:56
:p
Ganska nyttig information ~

dragonevo
2011-12-13, 13:07
Sugen på en vu+ duo jag med..


Dock inte instresserad alls av media uppspelingen på denna maskin, vem använder en digital box för attt köra sina hd filmer i från i dagsläget??


Mediaspelarna i dag kostar nada och är 10ggr bättre än en digtalbox att spela hd filmer osv osv.