handdator

Visa fullständig version : [LÖST] Com hem och Viasat stämmer Flashback i Marknadsdomstolen



Ogre
2002-12-13, 17:55
Digital-tv-aktörerna Com hem, Senda och Viasat stämmer Flashback för att man upplåtit utrymme för marknadsföring av så kallade piratkort.

Enligt Com hem, Senda och Viasat har webbplatsen Popmart, som drivs av Flashback, haft ett stort antal textannonser där piratkort till bolagens digital-tv-plattformar marknadsförts.

I en ansökan till Marknadsdomstolen yrkar de tre digital-tv-bolagen att Flashback förbjuds att upplåta utrymme för marknadsföring av piratkort. "Kraftigt verkande vite" bör utgå om Flashback inte följer förbudet som bör utgå omedelbart, enligt Com hem, Senda och Viasat.

Jabbata
2002-12-13, 18:11
Ja den har man sett ett par gånger

Ogre
2002-12-13, 18:35
Tomas Bolme en gång engagerad i Fria Proteatern,nu ordförande i föreningen STOP har lämnat oss och gått över till "The Dark Side".
Ni som fortfarande stöder det fria ordet,till skildnad från (T.B.)glöm ej att logga in och förmedla hjärtliga fraser + koder till vänner.

admin
2002-12-13, 19:16
Är det någon som vet vilka regler som gäller för dessa forum?

Enligt det jag läst så finns det inget som är olagligt på denna sida.
Om så skulle vara fallet, var god berätta för mig vad som är fel!

// Xx-RaY

Ogre
2002-12-13, 19:36
Är du Xx-RaY,Admin eller icke?Med tanke på din fråga om regler inom detta forum bör alla som läser detta och besöker forumet ifrågasätta detta och ta sig en funderare.
Om allt är i sin ordning är det bara att rulla på med inläggen.
Är du därimot medlem av förening STOP och försöker likt djävulen själv skapa kaos i tillvaron,vi kommer att dra öronen åt oss.

Ogre
2002-12-13, 20:02
Har ej besvarats vilket innebär att denna hemsida tillhör STOP!!!
KOM EJ HIT!!!

admin
2002-12-13, 23:41
Okey? :?

Du e konstig.. :)

SVAR JA

Jag är admin..

/RaY

mojje
2002-12-14, 02:00
Har ej besvarats vilket innebär att denna hemsida tillhör STOP!!!
KOM EJ HIT!!!

LARV!

admin
2002-12-14, 09:57
Kunde inte sagt det bättre själv!