handdator

Visa fullständig version : Känns som jag börjar bli gammal.... Black hole 1.7.6



Shas
2012-07-13, 15:14
Man är ju inte äldre än man känner sig brukar man säga hmmm då skulle jag vara över 100 nu... Tyckte det var dags att investera i en box till då jag i stort sett aldrig har tillträde till min gamla VU+ duo innan 22:00. Det blev en Ultimo då jag är ganska så förtjust i den gamla lådan. Inga större problem att installera denna och konfigurera i det befintliga nätverket, valde Blackholes programvara 1.7.6 också pågrund av att jag varit mycket nöjd med version 1.6 till Duon.Har lekt lite med den nya programvaran och allt är nytt. Ingenting fungerar som tidigare kan givetvis ses som en spännande utmaning men just nu vill jag åtminstånde få det grundläggande funktionerna att fungera.

Spela in pågående program
VU+ tryck röd knapp bestäm förutsättningarna i menyn acceptera klart
Ultimon trycker man röd knapp kommer man till BH parallel universe teleportation med följande
Black Hole
Avalon
Chaos
Gost Vad är detta för något

timeshift som förut enkelt startades med gul knapp aktiverar istället något annat
Är det någon som kan ge mig en kort intruduktion, det kan ju också vara så enkelt att jag lyckat ställa in lådan felaktigt alternativet är ju att buga sig för utvecklingen och använda 1.6

Mvh Shas;