handdator

Visa fullständig version : Tilgå VU+ Duo udefra



Magna
2013-01-01, 19:32
Jeg vil tilgå min Vu+ udefra nettet så jeg kan se satellit tv fra eks.mit kontor etc. , jeg har ikke fast ip adresse er det muligt ???

Webif , jeg synres ikke jeg kan skifte ordentligt og remote der er vist er ikke Vu+ Duo ???

jajko
2013-01-01, 20:08
sök i forumet och googla....så hittar du svar på dina frågor!

("regelboken": § 3.2. Använd sökfunktionen för att försäkra dig om att din fråga inte redan är besvarad.)

stenen
2013-01-01, 21:32
sök i forumet och googla....så hittar du svar på dina frågor!

("regelboken": § 3.2. Använd sökfunktionen för att försäkra dig om att din fråga inte redan är besvarad.)

Anser att detta svar är destruktivt och passar inte i ett forum som detta. Frågeställaren kanske redan redan gjort ett försök, det är inte alltid lätt att komma på rätt sökord, speciellt om man är nybörjare.

Om Jajko verkligen har ambitionen att hjälpa till så kanske du kan anvisa en hänvisningslänk till svaret, eller om om du tycker att frågan var ofullständig så kan du ställa en följdfråga.

("regelboken": § 1.3. Bemöt medlemmar på ett bra sätt. Alla är nybörjare i början.)

jajko
2013-01-02, 11:19
visst, alla är gröna i början...men det betyder inte att man har rätt att mer eller mindre KRÄVA hjälp, bara för att man är just nybörjare...
lite eget arbete tycker jag man kan begära...har du provat ett sökord...prova ett annat...
har du läst en tråd...läs en till...
har du provat praktiskt på det sättet...prova ett annat....
var finns glöden? jävlar anammat? viljan att prova och kunna själv?
det finns väl ingen bättre känsla än att ha löst något själv...vad det än gäller???

jag hjälper mer än gärna till om jag kan, med svar eller länkar till svar/tips/råd...men då tycker jag det motsatta ska gälla också....
att frågeställaren VERKLIGEN har försökt själv först, typ....
jag har läst DENNA tråden *länk*....jag har läst DENNA guiden *länk*....jag har provat DETTA praktiskt och gjort si eller så....men jag förstår ändå inte.
då hjälper jag som sagt gärna till!

men säger nån bara "jag har provat allt och VILL ha hjälp"...så kommer jag även i fortsättningen hänvisa till "regelboken"!