handdator

Visa fullständig version : [LÖST] Shark XSat CDTV-410 Problem



Everest
2002-12-14, 20:59
Hej,

Har införskaffat CDTV-410 och är mkt nöjd med mottagaren förutom på en punkt; textning/ Subtitles, ställer in burken att texta på Svenska men den envisas med att texta filmer på FINSKA. Någon som har en aning om hur lösa detta :?:

Tacksam För Svar,
Everest

Stoiss
2002-12-16, 11:22
Har samma problem. Måste uppgradera mjukvaran i boxen för att det ska gå. Finns ej någon ny ver. än. Får fråga lite på http://www.shark-electronics.com forum. Förmodar att du har ver. 1.7.43 i din box. Pressa återförsäljaren så kanske dom tar fram en ny så småningom. Det gör jag... :twisted:
// Stoiss

Everest
2002-12-16, 22:23
Japp det är samm version av mjukvara, och jag har redan mailat Shark electronics ang en lösning på detta utan att veta att det inte fanns stöd i programmvaran, så vi får väl se vad jag för svar, forts följer

Mvh
Everest

Everest
2002-12-17, 20:51
Och här kommer svaret:

"Hei

Der forventes at komme ny SW medio januar som løser dette problem

Mvh



Jan S Sørensen"

Stoiss
2002-12-23, 12:01
Jasså...Det låter bra. Då är det bara att vänta då. Var kommer den uppgraderingen finnas? Där man köpte den eller på www.shark-electronics.com?

GOD JUL

Triumph
2003-01-26, 20:41
Jag har samma problem, den enda ursäkten jag fick var att jag hade fel mjukvara och att jag var den ende på ca: 80 st boxar firman hade sålt som hade det problemet!!!!!

Hade troligtvis bara sålt till finland... :P :P

tollen
2003-01-26, 21:02
Finns det nån som har boxen som inte har detta problem :?:

hobbes
2003-01-27, 13:57
För egen del blir det svenska om jag väljer "ej definierat" istället för svenska.
Det vill säga tryck två gånger på Audio, sen välj ej definierat. Så får åtminstone jag det på svenska.

/hobbes


Hej,

Har införskaffat CDTV-410 och är mkt nöjd med mottagaren förutom på en punkt; textning/ Subtitles, ställer in burken att texta på Svenska men den envisas med att texta filmer på FINSKA. Någon som har en aning om hur lösa detta :?:

Tacksam För Svar,
Everest