handdator

Visa fullständig version : Här får ni ett pris av mig..



petermbi
2003-08-06, 03:16
Har ni inte fått något pris innan så får ni det nu ut av mig !!

Jättebra sida ni har här, både välfylld och bra..Grattis keep on the good work...

P.s. Saknar kanske en ikon för "Guider för Dummies" ha ha ha antar att jag hadde varit stam gäst där då *ler*

Mvh
Bra på mycket annat juu....

admin
2003-08-06, 10:07
Du får gärna hålla dig till den klistrade tråden ang komplimanger och tips.
Guide för dummies? Vad ska den innehålla? Hur man remotar boxar? Isåfall finns det på vår guide-sida. Hur forumet fungerar? Finns på FAQ längst upp. Guide för dummies som berättar hur man ska bete sig på forumet? Reglerna är då att föredra.

Vad vill du ha för guide för dummies?

Finns 12417 inlägg som säkert kan hjälpa dig med något.

Tre saker som är bra att göra:

Läs FAQ Läs Reglerna Sök på forumet!

petermbi
2003-08-06, 18:04
Du får gärna hålla dig till den klistrade tråden ang komplimanger och tips.
Guide för dummies? Vad ska den innehålla? Hur man remotar boxar? Isåfall finns det på vår guide-sida. Hur forumet fungerar? Finns på FAQ längst upp. Guide för dummies som berättar hur man ska bete sig på forumet? Reglerna är då att föredra.

Vad vill du ha för guide för dummies?

Finns 12417 inlägg som säkert kan hjälpa dig med något.

Tre saker som är bra att göra:

Läs FAQ Läs Reglerna Sök på forumet!



Tänkte närmast på enklare förklaringar...Alla som kommer in här är verkligen inga proffs många kan endast öppan word och skriva i det och surfa lite på internet, dom kanske skall hålla sig till detta då enligt er, kan man bara detta så har man inte här att göra utan bör då betala och se glad ut i stället är det budskapet man skall få här inne? Eller har alla rätt att vara här dum som smart ! Tycker att dom flesta som jag pratat med här inne har varit vänliga och hjälpsamma. Det jag närmast tänkte på var bara en förenkling i skrift det kanske inte kan göras enklare, om detta vet jag inget..och hur enkelt det skall vara vet inte jag, har jag inga svar på detta, det var endast ett förslag och hjälp som ni kanske inte tänkt på här inne när man är omgiven av annat så hinns inte detta med kanske eller att man tänker på detta, ber om ursäkt för att man ville vara hjälpsam, känns som om man trampat er på tårna detta var inte alls min mening. sedan att man försöker med ett leende här inne kanske är fel, vad vet jag. Tänkte inte klaga bara ge förslag..Om det hadde varit enklare så kanske ni inte hadde behövt svara på en massa dumma frågor som ni svarat på hundra gånger och som är självklara för er eller dom som är insatta i det hela. Själv börjar jag komma igång och förstå mer och mer nu med hjälp ifrån andra.

Mvh
Peter