handdator

Visa fullständig version : Tacksam för svar



Oldboy
2002-12-15, 13:44
Hej alla !

Jag har en guldkort som fungerar men inte tillräkligt och jag är så ny att jag vet inte vad , hur ska jag göra ? Hörde att det finns typ au filer som man kan lägga i till filerna. Problemet är att filmen stannar upp men den startas upp ganska omgående. Hur gör jag att den ska inte starta så ofta ? :?:

LillTroll
2002-12-15, 13:55
Gör exakt efter den hör guiden.
http://www.breaknet.dk/ComHit/Guide/web/info/au/au_mk.htm

I morphex så tar du
SA+00
Insert UA serial ? No eller Random
FFF 500
Autodetect
GEO34

//Matte

Oldboy
2002-12-15, 14:06
Hej alla !

Jag har en guldkort som fungerar men inte tillräkligt och jag är så ny att jag vet inte vad , hur ska jag göra ? Hörde att det finns typ au filer som man kan lägga i till filerna. Problemet är att filmen stannar upp men den startas upp ganska omgående. Hur gör jag att den ska inte starta så ofta ? :?:

Tack Matte din svar men den hjälpte inte :( Jag måste förklara en sak! jag har inte original kort bara en vanligt goldkort som jag hämtade båda hex och pic filerna till. Den funkar bra men endå inte. Det är många avbrott på tv tittandet :( Kan jag fixa det på något sätt ?

LillTroll
2002-12-15, 14:13
För att slippa avbrotten och problem så låna ett kort av en kompis eller nåt. Det finns inga filer som är självuppdaterande på nätet. Och om du skulle hitta på dom så är dom snart döda.

Det bästa är att göra ett själv om du ska få allt å flyta, Tyvärr.

//Matte