handdator

Visa fullständig version : Vu+ Solo2-kloner i april?



Raskus
2013-03-22, 14:48
Fick ett meddelade av en kines på min Whatsapp, fråga mig inte hur, som spammade mig med massa reklam om olika boxar, jag ställde en motfråga ang Vu+ Solo2 om de någon klon på gång där, och han svarade faktiskt "in about a month, we prepare to produce it now"
Intressant tycker jag, har en Dm800HDse klon nu som funkar förträffligt, men vill gärna ha dubbla mottagare.

cyborgpunte
2013-03-22, 17:11
Jo på BH forumet har det förekommit, några användare som haft kloner och problem med dem. De har ju inte fått någon hjälp där av förklarliga skäl. Så ja det finns Solo2 kloner redan,

Raskus
2013-03-23, 20:26
Jo på BH forumet har det förekommit, några användare som haft kloner och problem med dem. De har ju inte fått någon hjälp där av förklarliga skäl. Så ja det finns Solo2 kloner redan,

BH forumet? Vad är det? Har du ngn länk till inköpsställe för kloner?

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2

cyborgpunte
2013-03-23, 20:47
blackhole en image,
ingen länk

maur
2013-03-23, 23:52
Varför ska man ha kloner för, vad är det som är bättre med dom och nej jag tänker inte skaffa en, är bara nyfiken på vad det är som är så mycket bättre med dom, så snälla svara ärligt även om ni tycker det känns fel? :)

LumberJack
2013-03-24, 06:02
Om vi säger såhär. Kloner är oftast inte bättre utan är fyllda med billigare komponenter av samma slag. Man kan få en som fungerar lika bra som en original eller så får man ett måndags-exemplar. Däremot är de mycket billigare vilket brukar locka till köp.