handdator

Visa fullständig version : Vu+ solo problem



concast
2013-12-27, 20:43
nån som har lite mer koll på vu solo box, som blinkar rött efter att strömmen försvann å kom tillbaka på engång
den går inte att flasha om,
utan det känns nästan som den inte ens tenderar tilll att starta opp

Ibrahim
2013-12-27, 21:19
nån som har lite mer koll på vu solo box, som blinkar rött efter att strömmen försvann å kom tillbaka på engång
den går inte att flasha om,
utan det känns nästan som den inte ens tenderar tilll att starta opp
Liknande problem hände min kompis förra veckan jag försökte med allt utan resultat :(
Jag tycker att Vu+ Solo är sämsta box som finns den är oerhört känsligt stor problem med Vu+ Solo box.

concast
2013-12-27, 21:32
Så kanske det är har haft min i fem år aldrig ett problem.. så jag har haft tur :) så fort jag får mitt mätverktyg så ska jag se om jag kan hitta något fel...

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2

Ibrahim
2013-12-27, 21:45
Så kanske det är har haft min i fem år aldrig ett problem.. så jag har haft tur :) så fort jag får mitt mätverktyg så ska jag se om jag kan hitta något fel...

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Första vu+solo tillverkades var 2010 var alltid bra......sen kommer de med lite sämre kvalitet har ni märkt det eller jag kanske har blivit galen :)
Du måste ha haft stor tur 3 år utan problem.

Fraggler
2013-12-27, 22:20
Liknande problem hände min kompis förra veckan jag försökte med allt utan resultat :(
Jag tycker att Vu+ Solo är sämsta box som finns den är oerhört känsligt stor problem med Vu+ Solo box.

Tycker du tar i lite väl att döma ut en box efter en du försökt hjälpa en bekant med en felande box.
Sitter själv med 2 solo boxar som är igång dygnet runt. Har aldrig haft några problem själv. I umgänges kretsen så är det ett par till som kör med Vu+ Solo och de har inte nämnt några problem.

Ibrahim
2013-12-27, 22:26
Tycker du tar i lite väl att döma ut en box efter en du försökt hjälpa en bekant med en felande box.
Sitter själv med 2 solo boxar som är igång dygnet runt. Har aldrig haft några problem själv. I umgänges kretsen så är det ett par till som kör med Vu+ Solo och de har inte nämnt några problem.
Vi får in boxar som folk lämnar in till oss vi vet vilken boxar har problem ......gamla boxar var mycket bättre.....vu+solo från 2010 funkar fortfarande fin.

Muggesand
2013-12-28, 06:41
Vi får in boxar som folk lämnar in till oss vi vet vilken boxar har problem ......gamla boxar var mycket bättre.....vu+solo från 2010 funkar fortfarande fin.

Vilka är vi, vad är det för företag du jobbar på/äger?

Ibrahim
2013-12-28, 09:05
Vilka är vi, vad är det för företag du jobbar på/äger?
Ni vet själva vilka ni är.

Muggesand
2013-12-28, 09:15
Men varför lämnar folk boxar till er? Vad gör ni? Kan man anlita er?

Ibrahim
2013-12-28, 09:42
Vi jobbar med datorer o boxar.
skicka pm om du har några frågor.