handdator

Visa fullständig version : [LÖST] Nybörjare



kalle kulan
2003-08-21, 22:20
Har ett GK som inte funkar (helt tomt ) Kan man gör något åt det UTAN brännare ????? NYBÖRJARE :oops:

HighTech
2003-08-22, 04:58
Har ett GK som inte funkar (helt tomt ) Kan man gör något åt det UTAN brännare ????? NYBÖRJARE :oops:

Japp det kan du!
1. Ladda 72 timmar på TV3
2. Ladda 72 timmar på TV1000
3. Ladda 72 timmar på Ticket
4. Vänd det upp & ner i kortläsaren i 48 timmar
Och Vips så är du igång :lol:

Michelangelo
2003-08-22, 06:29
Nu ska vi inte vara taskiga.. vi är här för att hjälpas och för att lära oss ett o annat....

Angående din fråga så ifall kortet e helt tomt så kan du inte göra nåt...
Men har den fungerat tidigare så kan du prova med att knappa in koderna med fjärren...

Kolla under guider för att se hur du gör..

HighTech
2003-08-22, 11:35
Nu ska vi inte vara taskiga.. vi är här för att hjälpas och för att lära oss ett o annat....

Angående din fråga så ifall kortet e helt tomt så kan du inte göra nåt...
Men har den fungerat tidigare så kan du prova med att knappa in koderna med fjärren...
Kolla under guider för att se hur du gör..

Hmm... TACK för varningen i det privata PM'et, problem med humorn???
Bror med Stimo???
Well, jag får väl bara ta och acceptera varningen, eller GULT KORT som du skrev, det kanske redan omvandlas till rött nu, vem vet?

pressvempa
2003-08-22, 12:02
Du är säkert jätteduktig på digitaltekniken HighTech, men det finns dem som inte kan någonting och då är det inte läge att slänga ur sig nåt sarkastiskt. Om du nu är tvungen att "skämta" så gör det då men SVARA då åtminstånde på dennes fråga.

HighTech
2003-08-22, 15:11
Du är säkert jätteduktig på digitaltekniken HighTech, men det finns dem som inte kan någonting och då är det inte läge att slänga ur sig nåt sarkastiskt. Om du nu är tvungen att "skämta" så gör det då men SVARA då åtminstånde på dennes fråga.

Hmm, jag har svårt att hålla mig ibland, men OK, ska försöka skärpa mig :wink: