handdator

Visa fullständig version : comviq kontantkorts abonemag



sikerim
2014-06-09, 20:21
hej såg på deras hemsida samt pratade med deras suport om kontantkortsabonemag.95 kr per mån samt 1gb surf ingen bindnings tid ingen upsägnings tid.Är det nån som använder denna kontantkorts abonemanget?.Är det nåt att lita på.

jo1
2014-06-09, 21:24
funkar kanon min dotter kör med comviq 195.-
ringa hur mycket du vill smsa och mmsa plus 3 gb surf

sikerim
2014-06-09, 22:26
funkar kanon min dotter kör med comviq 195.-
ringa hur mycket du vill smsa och mmsa plus 3 gb surf

jag vet att det finns 195 145 o så vidare.Men det va inte riktigt det jag frågade.Det du nämner är vilken kontantkort som hälst som man kan tanka olika paket.Det jag inte fattar är varför dem kallar ett kontant kort för abonemang och om det går att lita på dem.Undrar om nån känner till den.

jo1
2014-06-10, 12:28
ja det är samma sak abb som kontant vill du inte ha abb mera så slutar du betala
så är det och funkar bra och inget strul heller

atomized
2014-06-10, 12:46
Skillnaden på Comviq kontantkort och Comviq abonnemang är att kontantkortet fyller du på när du vill/behöver. Med ett abonnemang får du en räkning att betala varje månad, du kan dock säga upp det när du vill.

sikerim
2014-06-10, 13:05
tack för alla svar.

DennisOlof
2014-06-10, 15:56
atomized, precis. Stora fördelen med kontantkort är att det är tokbilligt för den som ringer lite. Abonnemang kostar alltid mer, å andra sidan är det bekvämare och passar dem som ringer en del. Plus man har ett garanterat nummer och antagligen kan fixa flera tjänster som inte går med kontantkort.

Numera är det iofs extremt lätt att fylla på kontantkort, då man kan göra det över internet osv.