handdator

Visa fullständig version : HjÄlp Med Slipstream



linda
2003-08-28, 18:50
Jag har problem med att få någon fun-fil att använda till slipstream funcard. Jag har guldkorts filer ee och pic, är det något jag kan använda?
Jag har alla 3 slipst-filer + morphex 3.7. Vad ska jag göra jag har kollat guider o dyl, men jag vore glad om någon vill hjälpa mig på traven lite!!

2003-08-28, 20:12
Vad är det du tänker göra? Enbart ett kort för remote update eller AU också... Vad klarade dina guld filer?

1) Leta reda på Funprom, öppna exempelfile för boxer som följer med slipstream. Alla idents är klara, saknas bara nycklar och PPUA, UA.

2) Om endast RU lägg bara in aktuella opkeys och bränn kortet med din brännare. Om MP 3.5 kör med MultiProg.

/Spock

linda
2003-08-28, 20:20
Jag har ett gk som fungerar som ett remote men det har klarat många uppdateringar utan att jag har behövt att koda om, har mp 3.5. Jag är lite trög på ppua ua och jag vet ej hur jag ska göra. Vad saknas!?

2003-08-28, 20:54
Som jag skrev, om du skall göra ett remote med slipstream skippa bara att lägga in PPUA och UA, de används vid kort addressering för AU. Eftersom det inte är aktuellt kan du låta bli dessa. Använd exempelfilen för Boxer så är idents klara och du behöver bara programmera.

/Spock