handdator

Visa fullständig version : Vu+ uno



riclin
2014-11-24, 14:44
Hej ! Jag undra en sak . Förut kunde man se alla program framöver när man gav ett tryck på röd på fjärrisen. Nu får man knappt nästa program. Hur laddar man ner så att det funkar som förr. eller vad göra? Tacksam för svar om någon har det. Tack på förhand.

Love Vu+ uno

matkoh
2014-11-24, 15:27
Hmmmm.

Men SNÄLLA, lite mer info. Ex. vilken image ? Vilket utbud ? Osv.

nyburgare
2014-11-24, 15:49
Ja hur gjorde du förut då ??? Borde inte du ha bäst koll på det ???
Det finns tex en plugin som heter "CoolTV guide" som ger snygg EPG* det kan ha varit den du hade installerad förut.

EPG= typ lista med kommande program


Hej ! Jag undra en sak . Förut kunde man se alla program framöver när man gav ett tryck på röd på fjärrisen. Nu får man knappt nästa program. Hur laddar man ner så att det funkar som förr. eller vad göra? Tacksam för svar om någon har det. Tack på förhand.

Love Vu+ uno

riclin
2014-11-24, 17:46
Oj Oj Oj. Tack för passningen. Jo! Jag har just nu den senaste OpenViX - Apollo 090. och har Canal Digital. För har man kört uppdatering, eller väntat ett par dagar, så har det fungerat. och ber om ursäkt till matkoh om jag inte var tydlig nog. Nyburgare. svar nej. Det har fungerat helt ok efter en stund då jag har laddat ner ny programvara. Och var kan jag hitta det du säger, plugin CoolTV guide.

Tack grabbar på förhand.

migge6
2014-11-24, 18:15
Hej
Funkar det inte om du går in på kanalen motors först, så den får ladda lite EPG

migge6
2014-11-24, 18:16
blev visst x2 ;)