handdator

Visa fullständig version : USC2000 e inte kloka



Zetagi
2003-08-31, 12:05
Jag har kört programmet att söka efter nycklar, men när jag har nåt klart, så går det fan inte logga in hos dom. Vill dom ha hjälp eller inte ?.. jag lägger ner detta snart..
Alldeles för krångligt..

// Zetagi

T-bird
2003-08-31, 12:33
Jg kan bara säga så här: Jag har vart med i 1 och ett halvt år under den tiden så är det bara vid 2 perioder som jag eller någon annan inte kommit in, anledningarna var en ddos attack och ett server haveri och det tycker jag är förlåtligt.

Om du inte kommer in kan det bero på dina cookie inställningar, du måste acceptera session cookies.

Om du kör IE kolla om du får röda stopskylen nere i högra hörnet när du försöker logga in, om du får det dubbelklicka på den och markera sen ucs2000 adressen högerklicka och välj acceptera alltid.

Annars kan du tabort cookien manuellt och prova igen om den skulle vara skadad.

2003-08-31, 12:39
Posta ditt problem på BF forumet så får du hjälp istället för att beklaga dig här.

UCS är den seriösaste icke kommerciella insats som görs för Via 2, med tiotusentals medlemmar att administrera. Allt görs på fritid utan någon ersättning för dessa moderatorer, och andra som bidrar till utvecklingen av verktygen. Att begära att allt alltid skall fungera är orimligt; ibland blir det fel. Ha överseende och tålamod, allt görs för att Viaccess 2 skall besegras.

/Spock

strachan
2003-09-13, 13:50
haha.. en DDoS attack mot ucs.. de va som fan, äre nån arg slipsnisse som är emot gratis tv? :)

tropical
2003-09-13, 14:25
jag är inloggad just nu , så det är nog inget fel där.