handdator

Visa fullständig version : Vu+ Solo2 clone box som extra box?



wizz
2015-01-16, 09:50
Som rubriken avslöjar så är min take att skaffa en clon av solo2 till sovrums tv:n
Nu dyker frågorna upp varför köra clone när det finns orginal?
Jo jag har en orginal box i dag med men vill ha en billig box och då det finns cloner av solo2 så passar det mig bäst (Om ingen har en orginal till ett bra pris till salu! då tar jag kanse det istället)

Men nu till frågan det finns ju två olika av dessa med (Menar inte solo2 och solo2 mini) utan då Sunray och Lonrisun vad jag förstår så skiljer sig dessa med men exakt vad som skiljer vet jag inte men det vet säkert någon här som kan ge en förklaring på det.
Priserna är ju de samma vad jag sett.

Men har då ytterligare en fråga och det är att få lite tips på vilka som är billigast (Altså var skall jag köpa den?)
Finns ju lite var stans att plocka hem från (Mixeshop, Mydalle, L&W Aliexpress med flera.) Men här vill jag ha tips på erfarenheter från er andra som plockat hem från dom på hur dom varit i skick hur snabbt det gått att få hem boxen, Problem eller annat strul ?
Samt var man kan få bäst support på dessa boxar? (Forum, Hemsidor tillvekaren m.m. ?)

Vet att det finns en hel del om Clone boxar på forumet att snurra runt på och även en tråd om kinaboxar med över 160 inlägg som jag skummat igenom men det blir lite mycket då det är ris och ros om vart annat.

Men hoppas på lite hjälp och tips i alla fall i denna tråd.

Ibrahim
2015-01-16, 10:25
:) Jag tycker att du har svarat på alla dina frågor hehe
Clone box finns föratt det är billigare
köp på mixeshop eller mydalle om du vill ha clone och det är funkar lika bra som originalet,,,vu clone boxar har bara skit fjärr kontroll låter som traktor.

Rolsten
2015-01-16, 18:16
Som sagt, Mydalle eller Mixeshop.
Ibland är det erbjudande eller eventuella rabatter om man har handlat tidigare.
Leveranstid: ca en vecka. EUEXP, säkert men dyrt.
Lonrisun över Sunray.
Använd endast klonsäkra images från tillverkaren eller tyska Digital Eliteboard:
http://www.digital-eliteboard.com/vu-solo-3047/