handdator

Visa fullständig version : [LÖST] Comhit på Zello



joakim95
2015-06-08, 18:55
Hej alla medlemmar.
Jag funderar på att skapa en Zello kanal för alla medlemmar som vill prata om TV och vill hjälpa andra comhit medlemmar med olika frågor.
Rösta Ja eller Nej om vad ni tycker om förslaget.

För er som inte känner till Zello så är det ett kommunikations program som fungerar som en walkie-talkie, det går även att skicka bilder att dela med andra.

https://zello.com/

deas
2015-06-08, 21:30
Får väl säga att med det så kommer ju forumet tappa hela sin grej. Grejen med forumet är ju att diskutera saker så andra kan vara med och läsa det och tillföra saker, även om det skrevs för ett par månader sedan. Så min röst går på nej här. Ni får gärna starta någon kanal där men använd inte Comhit namnet till det tack.

joakim95
2015-06-09, 12:08
Forumet har ju ingen chatt som många andra forum har, då tänkte jag att Zello kanalen kunde ju fungera ungefär som en chatt.

deas
2015-06-09, 15:44
Finns vissa anledningar till att vi valt att inte använda oss av en chatt eftersom då stannar det där och lagras inte så det kan eftersökas och hjälpa andra i framtiden. Så som sagt, skapa gärna en kanal där men använd inte vårt namn på den då vi inte vill bli kopplade med det.

joakim95
2015-06-17, 08:47
Tyvärr så fanns det inte så stort intresse för en comhit kanal på Zello.

Men det var bra att jag frågade alla här innan vad dom tyckte utan jag hade startat den och skrivit tråden efteråt.

Jag har gjort två egna zello kanaler om ni är intresserade så kan ni skicka ett pm.

Deas,atomized eller någon annan moderator kan låsa eller ta bort tråden nu.