handdator

Visa fullständig version : Forum style



ricki
2015-09-27, 07:49
Jag ändrade till mobilestyles på min dator, hur återgår jag till normalt läge?

deas
2015-09-27, 08:30
Sådär, bör funka för dig nu igen. Ändrade tillbaka ditt konto till standardstilen.

ricki
2015-09-27, 10:22
Fortfarande mobilstyle.

ricki
2015-09-27, 11:03
Fortfarande mobilstyle.

Jag hittar ingenstans att ändra tillbaks till standardstilen.

atomized
2015-09-27, 11:09
Jag hittar ingenstans att ändra tillbaks till standardstilen.
Jag var inne och tittade på din profil i mod-panelen. Där står att du har standardstil. Prova att logga ut och logga in igen får vi se om det slår igenom.

atomized
2015-09-27, 11:17
Om inte det funkar kan du prova att hitta fram till inställningen en annan väg. Så här hittar man fram i standardstil, borde vara nåt liknande i mobilstyle:

Inställningar
Generella inställningar
Övriga alternativ (långt ner)
Forumstil

ricki
2015-09-27, 11:27
Jag hittar inte ens var man loggar ut, hittar inget som heter inställningar.

atomized
2015-09-27, 11:30
Nä, jag inser att det var ett dumt råd.
Jag sitter själv nu fast i mobilstyle utan att kunna hitta ut igen... ;)

Jag bytte för att se om jag kunde klura ut hur det funkar. Jag har ett minne av att jag lyckades byta fram och tillbaka för något år sedan men nu går det inte. Mobilstyle är verkligen avskalat och saknar nästan allt av menyer för inställningar och annat...

atomized
2015-09-27, 11:48
Nu har jag lyckats hitta tillbaka men det var inte enkelt...

Jag lyckades komma ur mobilstyle genom att stänga alla fönster i webläsaren som var öppna mot Comhit-forumet. Sedan gå in i web-läsarens inställningar och radera alla cookies som hade med Comhit att göra. I Chrome som jag använder var det ganska enkelt för man kunde söka bland cookies och jag sökte på comhit. Sedan deletade jag alla cookies som hade med comhit att göra.

ricki
2015-09-27, 11:55
Nu har jag lyckats hitta tillbaka men det var inte enkelt...

Jag lyckades komma ur mobilstyle genom att stänga alla fönster i webläsaren som var öppna mot Comhit-forumet. Sedan gå in i web-läsarens inställningar och radera alla cookies som hade med Comhit att göra. I Chrome som jag använder var det ganska enkelt för man kunde söka bland cookies och jag sökte på comhit. Sedan deletade jag alla cookies som hade med comhit att göra.

Lätt när man vet hur, tack för suverän hjälp.

atomized
2015-09-27, 11:58
OK. Hoppas det löste sig för dig! :)