handdator

Visa fullständig version : [LÖST] Autouppdaterande kort



andeeers
2003-09-17, 09:24
Hej på er

Jag funderar på att skaffa boxer, och har läst det mesta nu på denna sida om div problem med kortbränning osv.
Hittade en länk till http://www.cardtrix.net/ där dom säljer kort som uppdaterar sig själva för boxer för 1000lappen.
Någon som har erfarenhet av dessa kort ? Dom skriver att korten fungerat i 3år, kan det stämma ?
För ska man köpa all utrustning för att kunna bränna själv kommer det ändå gå på nästan samma summa ( http://www.sat.nu/ ) + att man får jobba massor.
Då verkar det lättare i mina ögon att ha ett sånt här kort.

Skulle uppskatta om någon kan ge lite tips om detta då jag är nybörjare :? och jävligt trött på svt + fyran.

B Nice
2003-09-17, 11:21
Du kan köpa av vem du vill men jag kan lova dig att det inte kommer att fungera så bra som de lovar.
Via2 det system som boxer troligtvis byter till är inte knäckt än så du lär ju bli ganska besviken på din s.k. investering.

T-bird
2003-09-17, 16:11
@andeers
Du verkar att ha missat nått :-(
Om man bara är ute efter att titta på TV och inte ha några problem så rekommenderas ett abbonemang.

Många av oss andra ser detta som en hobby och ett sätt att lära sig teknikfrågor.
Om du inte har det intresset så välj alternativ 1 för vi är påväg in i en tid med många svarta skärmar, det är oavsett om du köper av en nasare eller gör det själv.

andeeers
2003-09-17, 19:15
@andeers
Du verkar att ha missat nått :-(
Om man bara är ute efter att titta på TV och inte ha några problem så rekommenderas ett abbonemang.

Många av oss andra ser detta som en hobby och ett sätt att lära sig teknikfrågor.
Om du inte har det intresset så välj alternativ 1 för vi är påväg in i en tid med många svarta skärmar, det är oavsett om du köper av en nasare eller gör det själv.