handdator

Visa fullständig version : Säkert att köpa Humax DV1100 S?



birre
2003-09-19, 09:56
Hejsan!

Längesen jag var på detta forum eftersom ja sålde min comhembox, men nu vill ja åter in i den digitala världen.

Jag håller nu på att bygga ihop ett eget hemmabiosystem, vilket även skall kunna användas till Viasat och idag fick ja syn på Humax DV1100 S som är en dvspelare och satellitreciever i ett.
Jag undrar om någon vet hur säkert det är att ha denna med tanke på piratkort? Är det precis som att ha vilken annan humax eller? Kommer den gå att remota, med funcard/guldkort? - Helt enkelt vill ja räta ut de vanliga frågetecknena till utropstecken.

Så jag är tacksam för alla svar trots att boxen i fråga inte finns till försäljning här i Sverige, vilket medför att inte en hel hop med människor har den (?).

/ birre

ps. jag är även mottaglig för spekulationer från sakkunniga, men de ska inte vara alltför vilda sådana ;)


edit: här är en bild på den, fin är den då iaf :!: http://www.datasat.de/datasat/images/Hum1100front.jpg

Johan
2003-09-19, 11:30
Blir det billigare att köpa den jämfört med att köpa digitalbox+dvdspelare? Om inte ser jag ingen anledning att ha det i samma box.