handdator

Visa fullständig version : SF Anytime hittar inte film



mickeez
2024-01-03, 20:59
Jag vill så gärna se den nya svenska filmen Ett sista race som släpptes på SF Bio på juldagen. Trodde att det skulle gå att hyra den på SF Anytime direkt också med tanke på att dom tar bio biljetts priser men icke sa nicke.

Man kan ju streama gratis ifrån t.ex dreamfilm mf och om jag förstått det rätt så ska det inte vara olagligt eftersom man inte laddar ner nåt utan enbart streamar men det jag inte gillar är att de vill att man ska fylla i kortuppgifter, känns inget bra.

Nån som vet hur lång tid det tar innan SF Anytime släpper filmer efter biorelease?

Annat förslag?

God Fortsättning ;)

kisumisu
2024-01-04, 05:50
Jag vill så gärna se den nya svenska filmen Ett sista race som släpptes på SF Bio på juldagen. Trodde att det skulle gå att hyra den på SF Anytime direkt också med tanke på att dom tar bio biljetts priser men icke sa nicke.

Man kan ju streama gratis ifrån t.ex dreamfilm mf och om jag förstått det rätt så ska det inte vara olagligt eftersom man inte laddar ner nåt utan enbart streamar men det jag inte gillar är att de vill att man ska fylla i kortuppgifter, känns inget bra.

Nån som vet hur lång tid det tar innan SF Anytime släpper filmer efter biorelease?

Annat förslag?

God Fortsättning ;)

Dreamfilm ska du inte behöva ange kortuppgifter.

Tur att du inte gjorde det för du hade nog blivit lurad då.

Om filmen precis gått på bio, lär det nog dröja nån månad till.

Provat piratbukten?

Angående olagligheter så använd vpn om du osäker.
Alternativt vänta snällt.

mickeez
2024-01-04, 21:21
Det där stämmer inte, dreamfilm kräver att man registrerar sig med kortuppgifter och piratbukten verkar vara nån föregångarte till piratebay

kisumisu
2024-01-05, 21:59
Då är du inne på den där .se fakesidan!

Kolla det som jag skicka via pm.
Dock finns inte den filmen du söker där.