handdator

Visa fullständig version : Dumbmouse/Phoenix



sabre25
2003-10-21, 21:43
Med risk för att bli överkörd av mer avancerade användare av detta forum så vågar jag mig på ett inlägg :-)

Har kommit över en brännare som heter Explorer, på baksidan står det Dumbmouse/Phoenix. Jag är som ni säkert förstår ny och intresserad av detta ämne och undrar över programvara som passar min brännare. Har försökt med flertalet som finns att tillgå utan större lycka. Vore mycket tacksam för all eventuell hjälp jag kan få.

Mvh
Sabre25

"Everyone was a newbie once..."

L!M!T
2003-10-21, 21:49
Kolla här, kanske finns det något där, eller information som kan hjälpa dig vidare.

http://www.ttfn.net/techno/dm.html

/L!M!T

admin
2003-10-21, 21:53
Det räcker med "Ni som är så extremt duktiga, kan ni bara hjälpa mig som är verkligen ny på detta, utan att ni behöver säga att jag är dum i huvvet och fattar ingenting, och att ni ger mig 8 gula kort för att jag ställer en fråga"-stuket nu va?

Vi är inte hemska varelser som vill döda alla som inte vet allt i världen.. okey? :P

T-bird
2003-10-21, 22:05
Med risk för att bli överkörd av mer avancerade användare av detta forum så vågar jag mig på ett inlägg :-)

Har kommit över en brännare som heter Explorer, på baksidan står det Dumbmouse/Phoenix. Jag är som ni säkert förstår ny och intresserad av detta ämne och undrar över programvara som passar min brännare. Har försökt med flertalet som finns att tillgå utan större lycka. Vore mycket tacksam för all eventuell hjälp jag kan få.

Mvh
Sabre25

"Everyone was a newbie once..."

Det du har fått tag på är inte det mest användbara om man är ny :wink:

Den är användbar om du vill labba med orginalkort, men du kan aldrig använda den till att programera ett guld eller fun med :-(

sabre25
2003-10-22, 16:10
Tack för hjälpen och tipsen, experimenterar vidare ett tag så får vi se hur det går... Och jag är inte orolig för att bli överkörd, försöker endast starta lite soft och ödmjukt för att känna på stämningen ;-)