handdator

Visa fullständig version : Vill ha ALLAS uppmärksamhet!!!



klas
2003-10-23, 13:15
JAg vill med detta meddelande uppmana alla som är aktiva och håller på med digital tv att hjälpa till med sökningen av op-nycklar. Jag upplever själv ibland att det kan kännas självklart att bara ladda ner färdigknäckta nycklar för att sedan editera de med alla de olika programmen vi använder. Men nu kanske vi är vid en milstolpe. Vi ser en framtid där vi kanske inte kommer att ha den lyxen att kunna hitta färdigknäckta nycklar publikt, (och kanske inte privat heller). Jag tror inte att det har undgått någon som är lite aktiv på detta forum att både viasat och boxer (canaldigital och comhem vet jag inget om så där kan jag inte uttala mig) är på väg att byta till en mycket säkrare kryptring av sina sändningar. Detta kan innebära att det kanske är slutet för ”freetv”

Så vad jag vill ha sagt med detta meddelande är att jag vill uppmana ALLA som kan och har möjlighet att bli medlemmar i Ucs2000, där ni kan bli aktiva sökare av Viaccess 2. På så vis kanske vi kan säkra framtiden.

Klicka här för att ta första steget, bli medlem.

http://www.ucs2000.com/newmember.asp

Och komihåg:

Gör som tusentals andra: Låt sökandet börja!

Klas

Johan
2003-10-23, 14:21
Posta inte samma sak i flera forum igen.

klas
2003-10-23, 15:28
Ber om ursäkt!!!

Att jag postade samma inlägg i tre forum var för att få ut mitt budskap till så många som möjligt.

De e ju kvantiteten som räknas i detta fall... eller hur? :D :smile:

/klas

Stimo
2003-10-24, 00:06
kvantiteten på sökandet ja....men inte på hur många forum du skriver samma sak i. Skriv de där de hör hemma....i Övrigt alltså!

//Stimo

klas
2003-10-27, 16:45
ok.