handdator

Visa fullständig version : Tips mottages



PoorSucker
2003-11-26, 10:33
Hej alla glada. :lol:

Jag och ett par kamrater har tänkt att köpa en Boxer dekoder till en kamrat i födelsedagspresent.
Hur är status på korten nu, kommer de gå över till via2?
Vilken box skall jag köpa?
Vilken typ av antenn skall man ha.
Han har UPC i lägenheten :cry:
Bor i kärrtorp (Ligger i Stockholm för er alla GBG) så han bör ha bra mottagning.

Mach 1
2003-11-26, 17:40
Skulle tro att du kan ta force som alt 1 Fråga 2 de borde nog fungera ett tag till med tanke på nokia 9820 t som inte klarar dom nya korten å de lär ju finnas ett antal såna ute på marknaden med abonnemang.

Frallan
2003-11-26, 19:50
Skulle tro att du kan ta force som alt 1 Fråga 2 de borde nog fungera ett tag till med tanke på nokia 9820 t som inte klarar dom nya korten å de lär ju finnas ett antal såna ute på marknaden med abonnemang.

Varför skulle inte nya kortet fungera på Nokia 9820t?

Har du eller vet du nån som testat?

Tror i såfall att ny mjukvara kommer till de boxarna.

De är godkända av Boxer.

//Frasse

Frallan
2003-11-26, 19:54
Hej alla glada. :lol:

Jag och ett par kamrater har tänkt att köpa en Boxer dekoder till en kamrat i födelsedagspresent.
Hur är status på korten nu, kommer de gå över till via2?
Vilken box skall jag köpa?
Vilken typ av antenn skall man ha.
Han har UPC i lägenheten :cry:
Bor i kärrtorp (Ligger i Stockholm för er alla GBG) så han bör ha bra mottagning.

Antingen inomhus antenn, eller en Triax UFO-antenn att t ex fästa på balkongräcket

//Frasse

Mach 1
2003-11-27, 07:54
De är bekräftat att de nya korten inte fungerar i nokia 9820t . Folk med denna mottagaren har fått de gamla kortet å en fri månad som plåster på såren för att dom har haft problem att få kortet att fungera fulltut och en förklaring att de är problem med denna maskinen samt ett nytt kort av den äldre modelen.