handdator

Visa fullständig version : Thomson fjärrkontroll



belgare
2003-12-03, 15:09
:oops: Min original har ramlat i golvet för sista gången nu .... Någon som vet var man kan få tag på en fjärris som funkar ihop med boxern?? Har provat 3 olika varianters "all-in-one" kontroller nu men ingen hittar boxen ?? Skulle väl helst vilja få tag på nån orginalfjärr om det finns ! (THOMSON DTI 353 TH )

T-bird
2003-12-03, 16:42
Kolla på NETTOSAT (www.nettosat.nu) dom kränger en för 278:- om den nu inte går att få tag på i en vanlig radio/TV affär

belgare
2003-12-16, 09:41
NETTOSAT har inga hemma , har någon något annat tips , kanske nån "all-in-one" som fungerar till boxen ??

Dante90
2003-12-30, 22:55
NETTOSAT har inga hemma , har någon något annat tips , kanske nån "all-in-one" som fungerar till boxen ??
Tror inte någon annan fjärr fungerar till Thomson. När jag med datorn undersökte signalerna så var de helt annorlunda mot alla andra märken. Thomsons fjärrkontroller sänder iväg en hel hop med pulser/signaler, medan andra bara skickar iväg en kort burst. Det är därför det tar sån tid för Thomsonboxen att reagera på fjärrkontrollen.

fagerhultarn
2003-12-31, 10:10
NETTOSAT har inga hemma , har någon något annat tips , kanske nån "all-in-one" som fungerar till boxen ??
Tror inte någon annan fjärr fungerar till Thomson. När jag med datorn undersökte signalerna så var de helt annorlunda mot alla andra märken. Thomsons fjärrkontroller sänder iväg en hel hop med pulser/signaler, medan andra bara skickar iväg en kort burst. Det är därför det tar sån tid för Thomsonboxen att reagera på fjärrkontrollen.
Thomson har egna 3 in ones...jag har en som fungerar bra..köpte den genom telia fördel! Nu finns det dessutom en nyare version som klarar 5 in one