handdator

Visa fullständig version : Boxer-Reklamkampanj



jannet
2003-12-17, 06:31
Har sett att tidningarna har stor reklamkampanj för Boxer.Finns ett antal mottagare att välja på.Vilken ska man satsa på?

frejac
2003-12-17, 09:16
Vad sägs om att titta efter lite? Det var bara någon vecka sedan vi diskuterade boxer-boxar.

fagerhultarn
2003-12-17, 14:11
Vad sägs om att titta efter lite? Det var bara någon vecka sedan vi diskuterade boxer-boxar.
Taskigt Svar..hur känns det att vare en sådan "bror-duktig"?
Ge f-n i att svara om du inte har något vettigare att komma med!!!
Att en del bara orkar?

fagerhultarn
2003-12-17, 14:14
Har sett att tidningarna har stor reklamkampanj för Boxer.Finns ett antal mottagare att välja på.Vilken ska man satsa på?
Jag har en Nokia 212T..fungerar riktigt bra med funcard..klarar digitalt ljud..däremot kan Du inte använda Boxers programguide på den..Hade jag fått välja idag..hade jag tagit någon av Forcemottagarna

frejac
2003-12-17, 14:49
Vad sägs om att titta efter lite? Det var bara någon vecka sedan vi diskuterade boxer-boxar.
Taskigt Svar..hur känns det att vare en sådan "bror-duktig"?
Ge f-n i att svara om du inte har något vettigare att komma med!!!
Att en del bara orkar?

Hehe jag är mer förvånad att folk inte orkar titta innan dom frågar :)
Mig gör det inget, men jag skrev nyss om min Force så vill folk läsa så är det frivilligt. Orkar man inte så slipper man. Tänker fan inte repetera inlägg jag skrev för en vecka sedan. eller om det var en och en halv.

Johan
2003-12-17, 16:28
Vad sägs om att titta efter lite? Det var bara någon vecka sedan vi diskuterade boxer-boxar.
Taskigt Svar..hur känns det att vare en sådan "bror-duktig"?
Ge f-n i att svara om du inte har något vettigare att komma med!!!
Att en del bara orkar?

Skärpning nu va. Man ska söka INNAN man frågar. Man ska även svara trevligt när man skriver men det har du tydligen helt missat. :?