handdator

Visa fullständig version : Lite aktuell fakta angående p-kort comhem



pirkpirk
2003-12-23, 22:48
Vill argumenetera på ett av t-bird´s skeptiska och inkompetenta svar.

citat: "hejaifk skrev:
Jag vet att p*******t.nu säljer kort som funkar till comhem.

T-Bird skrev:
Glöm det. Det finns bara ett sätt att se för tillfället och det är med orginalkort."

Nu till mitt svar:
Jag kan inte svara på om p*******t.nu säljer fungerande kort.
Men kan däremot säga att det finns kort(ej p-kort) så att du kan se hela comhems kanalutbud gratis just nu och har funnits t.o.m innan dom släckte ner gamla systemet(fast fungerade inte just då). Kan gå in på det här mera när ni har visat lite intresse.

Mvh Patrik

Anton
2003-12-23, 22:54
Ja det är väl klart att det finns kort (ej p-kort) som man kan se hela Comhems utbud på! Tekniker har så kallade servicekort som är öppnade på allt inkl. ppv. Det hamnar säkert något sådant på drift då o då! Inget för den STORA skaran av sugna gratistittare dock! Eftersom upplagan av de korten är ganska så begränsat.

T-bird
2003-12-23, 23:26
Att diskutera någons kompetens lär inte leda oss framåt, så det låter jag bli.
Alla är välkomna att komma med fakta och inte bara spekulationer.

Har du nått att berätta så gör det, du kanske även har chansen att bevisa att jag är inkompetent :D

Tommie
2003-12-24, 13:20
Ok Patrik. Då skulle jag vilja att du berättade lite mer om dessa kort för så länge som sånna som du bara säger "A" och inte berättar om HUR man kan få tag i dessa kort så kommer spekulationerna bara att fortsätta.

ttony
2003-12-25, 11:49
:roll: Ja patrik kan du förklara bättre vad du menar med att det finns kort (ej p-kort) som man kan se hela comhem utbudet med.
Eller är det du som vill helst vilseleda oskyldigt folk med dina falska påstående??

nikgusta
2003-12-25, 19:32
Vill argumenetera på ett av t-bird´s skeptiska och inkompetenta svar.

citat: "hejaifk skrev:
Jag vet att p*******t.nu säljer kort som funkar till comhem.

T-Bird skrev:
Glöm det. Det finns bara ett sätt att se för tillfället och det är med orginalkort."

Nu till mitt svar:
Jag kan inte svara på om p*******t.nu säljer fungerande kort.
Men kan däremot säga att det finns kort(ej p-kort) så att du kan se hela comhems kanalutbud gratis just nu och har funnits t.o.m innan dom släckte ner gamla systemet(fast fungerade inte just då). Kan gå in på det här mera när ni har visat lite intresse.

Mvh Patrik

ähh....han snackar bara skit :evil:

Mr Crazy
2003-12-26, 15:43
Förmodligen snackar han om service-kort som comhem har.

kgb
2003-12-31, 21:44
NOLLTOLERANS

Det är slut på reklam för alla dj*vla kortnasare.
Det kommer ett kort på post, men det är GULT

Evex
2004-01-01, 11:22
Det vi redan nu vet är att den tidigare typen av smartcard inte kommer fungera att använda till Comhems nya system. Har du idag ett Comhem kort så bjuder vi på fri omprogrammering så att det istället kan användas för Viasat / Boxer.

det var ju fint åter ett tilfälle att blåsa några till
räkna inte med att ni får tillbaka era gamla guldkort

också ingen jädrans reklam för internets mest oseriösa bolag Tack

blomman75
2004-01-01, 11:26
pirkpirk = ) som vanligt när folk påstår att dom har nått att komma med så följer dom aldrig upp med vad !! BTW pirkpirk vi kan väl alla bara glömma det här med servicekorten tror inte nån av teknikerna släpper dom så lätt och skulle de göra de så är det ju samma kod system på dom = går inte läsa av och dela med sig av :lol:

exstazi
2004-01-01, 15:16
kompisen har ett org kort från com-hem som funkar till alla kanaler..han jobbade på thorn tidigare och fick det vi de....och den funkar

blomman75
2004-01-01, 18:05
bara löst snack när det kommer från folk som inte har korten = ( LÅS TRÅDEN......... :cry:

pirkpirk
2004-01-02, 08:41
Hej! Det är ej ett servicekort! Du förlänger abbonenmangstiden på org.korten. Det går ej att läsa av korten. Och det är ej med ch24 filen! Vet inte alls om just den filen funkar. Kan tyvärr inte lägga ut här hur man går till väga, ville bara informera att det finns ett fungerande sätt att få gratis tillgång till hela comhems kanalutbud. Kan hålla med om att det är ett osäkert sätt att få full tillgång. Men som sagt det fungerar iaf. Ledsen om jag gav för höga förhoppningar till er. Mvh/Patrik

parapente
2004-01-02, 09:20
vad snacka ni om fins fungerade kort eller inte?
Och om det fins varför kommer ni ute med den..
så vi sliper alla deta inlag och mycket snack...
kom NI med FAKTA!!!!!!!!!
PS:ar ny kort autoprogramering ? Vad hittar ni koder till den fungerade korten??
JAG VILL ha två korten hur mycket kostar!

T-bird
2004-01-02, 11:08
Det finns inga piratkort
Det finns inga koder




Man skulle kunna tro att den här tråden skulle självdö, men eftersom den inte gör det så blir det hänglås på nu, så blir vi av med den