handdator

Visa fullständig version : Conax och CD, ett bra val?



Donkey Punch
2003-12-24, 21:52
Är Conax och Canal Digital något att satsa på? Vad jag förstår så går det att bränna p-kort till CD och det är väl knappast aktuellt att dom byter system som ComHem gjorde och därmed tar död på pirat-tittandet?

Eller är den här lösningen med M-II-korten bara något tillfälligt?

Stiffe
2003-12-25, 00:20
1.vill du ha utbudet så ja
2.dom byter inte system
3.det finns bara op nyckel publikt, så när dom byter op-nyckel så får man vänt tills nästa nyckel kommer...ifall det kommer ska man nog säga.

T-bird
2003-12-25, 11:55
@Donkey Punch

Det finns ingen som kan säga hur länge det finns koder, det kan ta slut imorgon.

Att investera en massa pengar enbart för att det fungerar just nu är inte att rekommendera

Evex
2003-12-25, 18:29
Är Conax och Canal Digital något att satsa på? Vad jag förstår så går det att bränna p-kort till CD och det är väl knappast aktuellt att dom byter system som ComHem gjorde och därmed tar död på pirat-tittandet?

Eller är den här lösningen med M-II-korten bara något tillfälligt?

jag måste bara svara

Är Conax och Canal Digital något att satsa på? Vad jag förstår så går det att bränna p-kort till CD och det är väl knappast aktuellt att dom byter system som ComHem gjorde och därmed tar död på pirat-tittandet?
just det vad har comhe,m bytat till jo conax som cd har haft framgång med dettaär just en liten nykel som man lykats få ut säkerligen av ett gamalt kort som man idag håller på att döda
'
så min teori är att penta m2 bc titan slutar att funka när cd vill (föra gången så lät cd nykeln döut bara och dt funkade nästan 2 år farför stände cd inte nykeln innan ) kanske gratis reklam
obs vill cd så kan vi aldrig se deras kanaler gratis och där med .