handdator

Visa fullständig version : kort/Videoguard?



Storsnusaren
2004-01-12, 22:39
Nån som vet vilket sorts kort man ska ha till Videoguard? (när det kommer)

Liknande som till Conax?

Mrlelle
2004-01-14, 10:50
Nån som vet vilket sorts kort man ska ha till Videoguard? (när det kommer)

Liknande som till Conax?

Läs... http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=7622
:?

Storsnusaren
2004-01-15, 17:09
:?
Ok Einstein...

Vart står det vilket kort som ska användas för att göra ett eget videoguard kort?

Eller är det jag som har Dyslexi???

scrollenman
2004-01-15, 18:53
:?
Ok Einstein...

Vart står det vilket kort som ska användas för att göra ett eget videoguard kort?

Eller är det jag som har Dyslexi???

Bra svarat :!:
Inte fick du svar på din fråga.
:wink:

2004-01-15, 20:28
Svaret är att systemet är så nytt att ingen riktigt vet vad det innebär. Krypteringen/algo som NDS kör med är inte känd.

/Spock

Mrlelle
2004-01-15, 21:48
:?
Ok Einstein...

Vart står det vilket kort som ska användas för att göra ett eget videoguard kort?

Eller är det jag som har Dyslexi???

Som tur är har SPOCK gjort en lättfattad förklaring till dig, Mången Tack spock...

Vad jag vet så är inte Vidoeguard löst av någon ännu..men,men jag e ingen Einstein...som sagt.

Bara en snäll grabb som vill dela med mig av informationen som en del förstår... :?

Storsnusaren
2004-01-16, 16:24
Svaret är att systemet är så nytt att ingen riktigt vet vad det innebär. Krypteringen/algo som NDS kör med är inte känd.

/Spock

Tackar då vet jag...

Sorry lelle, var grinig igår.

Mrlelle
2004-01-20, 21:59
Svaret är att systemet är så nytt att ingen riktigt vet vad det innebär. Krypteringen/algo som NDS kör med är inte känd.

/Spock

Tackar då vet jag...

Sorry lelle, var grinig igår.

oki doki, alla har vi våra dagar... :smile: hoppas du fått en del kött på benen ändå!
/ha de...

fanny
2004-01-22, 01:02
Har lest at nds er\var like sikkert som con...x. men at kort og tuner må stemme overens...... vet ikke om dette er tilfelle, men d vill jo vise seg når de begynner å levere ut nye kort :wink: