handdator

Visa fullständig version : Rattle för h-vete!



Nahoj
2004-01-14, 17:12
:evil: :evil: :evil:

Är det bara jag som börjar bli less på att läsa inlägg från Rattle. Han gör inget annat än att spy galla på inlägg som innehåller ideer. Verkar nästan som om han jobbar för C*mH*m och bara vill stoppa alla förslag innan det händer något. Varför hela tiden stoppa folk som försöker? Om du tror att det inte funkar kan du väl bara sluta läsa, du behöver inte göra ett inlägg där du rackar ner. Är inte forumet till för att det ska spånas och testas?

:evil: :evil: :evil:

ch2001
2004-01-14, 17:26
här i svarige man försöker i tre år att knäcka conax man do kommer ingestans för att det finns folk som Rattle och arkad och baffs

do kan bara gnälla och hitta fel på alla

:twisted: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

niklas_1
2004-01-14, 18:22
jag håller med rattle de går inte att göra något
åt de nya conax kortet , hela tiden går de massa rykten
de är knäckt i gävle de är knäckt i göteborg
ny har saab arbetarna knäckt conax ååå fy fan
de här tycker jag borde vara årets skämt . :lol:


att göra något eller komma åt conax koder nycklar
de behövs data experter som vet om rsa kryptering.

robert76
2004-01-14, 18:27
kanske bättre än att skicka ut en massa skit som du gör ch eller ska ja säga neo det är inte för inte du blir bannad från forum efter forum.
kanske är det som är felet att leda folk på avvägar. Rattle svarar direkt och konkret ja håller helt med honom, det är bara en massa skit snack. Det går att knäcka ch det är ja övertygad om men frågan är om det hjälper att lägga ut en mängd med hex-kod ?

ch2001
2004-01-14, 18:34
robert76

jag hoppas du lyckar knäcka ny comhem som du görde med gammla :shock: :shock: hehehehe :wink: :wink: :wink:

iställat du ankräper folk du kan tar dina kort och går till sandlådan och leka med do :wink: :wink: :wink:

Rattle
2004-01-14, 19:45
Jag tror inte, jag VET när jag svarar på nånting. Om jag tror nånting så skriver jag det tydligt!

I övrigt tar jag det som en står komplimang att få ett alldeles eget meningslöst topic tillägnat mig =) Tack för denna stora hyllning!

/Rattle

admin
2004-01-14, 19:51
Snackat klart?
Bra, då låser jag tråden.

Så länge det inte gäller FAKTA, så kan man inte säga vem som har rätt eller fel. Ni får väl se till att få fram FAKTA, så säger nog inte Rattle någonting.

El Lokko
2004-01-14, 20:28
Tycker mig finna ett uns av nåt jag inte STÅR FÖR ÖVERHUVUDTAGET.

Rasism!!

Lägg av och hacka på varandra. Sitt inte framför ditt tangentbord och klanka på folk som inte behärskar det svenska språket.

Gör nåt eller håll käften!!!

Själv tycker jag att själva idén med ett forum som detta är att bolla idéer med varandra fram och tillbaka.

Eller ska vi sitta på våra rövar och vänta på att en ryss eller annan nationalitet ska lösa detta åt oss. :roll: :roll:

Finns inte en svensk som knäckt tidigare. Så ta det lugnt med orden.