handdator

Visa fullständig version : Thomson



jimma
2004-01-15, 20:14
Har problem med att slå in nya koder med fjärkontrollen på tex Ticket. Har en Thomson DSI 35 TH. Använder GEO 34 filer på mitt GK och har lagt till tre extra providers allt enligt Pressvempas utmärkta instruktioner.
Kan ej slå in mer än tre koder sedan får jag upp meddelandet att det bara går att slå in tre koder per dygn.
Vad kan detta bero på, någon som har ett tips på vad jag kan göra? :?

2004-01-15, 20:30
Med Guldkort finns ingen lösning. Du måste köra med Slipstream för funcard. Den har lösningen implementerad och aktiveras genom LCD switchen. (default i morphex).

/Spock

Frallan
2004-01-16, 21:24
Har problem med att slå in nya koder med fjärkontrollen på tex Ticket. Har en Thomson DSI 35 TH. Använder GEO 34 filer på mitt GK och har lagt till tre extra providers allt enligt Pressvempas utmärkta instruktioner.
Kan ej slå in mer än tre koder sedan får jag upp meddelandet att det bara går att slå in tre koder per dygn.
Vad kan detta bero på, någon som har ett tips på vad jag kan göra? :?

Är det inga koder som funkar?

Har gjort 2 kort där problemet har uppkommit efter ett par månader.

Vet att till en Nokia 9780 ("gratis-boxen") går inte Ticket-koden att slå in.


//Frasse

Evex
2004-01-17, 12:20
Har problem med att slå in nya koder med fjärkontrollen på tex Ticket. Har en Thomson DSI 35 TH. Använder GEO 34 filer på mitt GK och har lagt till tre extra providers allt enligt Pressvempas utmärkta instruktioner.
Kan ej slå in mer än tre koder sedan får jag upp meddelandet att det bara går att slå in tre koder per dygn.
Vad kan detta bero på, någon som har ett tips på vad jag kan göra? :?

har du kollat i din
pm (privat medelande)