handdator

Visa fullständig version : Varning!!- Från"VoyForums Guldkort"



dacgbg
2004-01-19, 18:14
Piratkort.nu samt Cardtrix...skojare som påstår sig ha mirakelkort till conax...boxer...viasat m.m. Om vi tar det förstnämnda Conax så gick dom ut med sina så kallade Dreamcards m.m efter filerna blev public på stop/stop har kollat med hopp om att dom var riktiga hackers med info som vi andra inte hade....Som Mk nycklar som gör att korten blir AU...Autouppdaterade kort så när providern kodar om så fixar kortet till en ny Op nyckel...Vilka amatörer! Vi har kollat deras kort det är samma filer som man själv kan ladda ner från nätet som inte är auto uppdaternade!Varning!!


Från"VoyForums Guldkort"

flodis79
2004-01-19, 19:50
Först det första, har ingen lärt sig att man inte får göra reklam här?? Även om det är negativ kritik.

För det andra, för tillfället påstår inte de firmor du nämner att de har lösningar just nu, det är faktiskt en röd lampa tänd på statusfältet, vad gäller Boxer, CD och de andra så har de fortfarande fungerande kort och därigenom produkter som går att använda, även om det är svinigt att betala så mycket för ett kort som kanske bara funkar 1-2 mån till... Låt vara för den ettåriga pengarna tillbaka-garantin.

dacgbg
2004-01-19, 23:47
Är du en av dom :?:
:D :lol: :P

dstorm
2004-01-20, 07:23
Jag tycker det är bra med "negativ" kritik. Om inte jag hade hittat det här forumet och läst att vissa som säljer kort på nätet bara försöker lura en. Jag höll på och köpa ett Comhem kort 2 veckor innin dom släckte ner det gammla sysytemet och det stod det ingen information på den sidan.

Tack för mig.

Evex
2004-01-20, 09:21
Då måste du ha varit blind !!!!!

flodis79
2004-01-20, 10:12
Är du en av dom :?:
:D :lol: :P

En av VEM?

dacgbg
2004-01-20, 12:16
En av dom :!: :!: :?:

Läss ".............nu"